sobota, 19 października 2024

Koniec ciepłych dni.

 ~~~~~

Jaszcze nie tak dawno była wiosna, ogród budził się ze snu zimowego, cieszył każdy zawiązany pączek. Szybko też minęło lato w pełnym rozkwicie, w tym roku nas rozpieszczało ciepłem, ale i laniem hektolitrów wody roślinom by przetrwały. 

  

Były ciepłe wieczory i party ogródkowe „Laydys” czyli z moimi sąsiadkami 😁 będę tęsknić za tymi miłymi chwilami, ale w przyszłym roku też będą ciepłe dni.

 

 

I nawet się nie obejrzałam, a nastała jesień, czas dzianin, pachnących świeczek i gorącej herbaty.


W ogródku trzeba okryć donice, obsypać rośliny kompostem, zamówiłam dwa wory i życzyć im spokojnego przetrwania. 

Lubię jesień, kocham jej cudowne barwy, które zdecydowanie najbardziej grają mi w sercu. 

Lubię te długie wieczory przy świecach, latarenkach i herbacie kiedy nic nie muszę i mogę oddawać się lenistwu dziania i oglądania filmów. Chyba dlatego, że lubię swój dom, mój azyl, bezpieczny i przytulny.



Teraz oglądam serial „ Stamtąd” wciągnął mnie niesamowicie, jak znacie coś fajnego - podrzućcie 😁 jesień dopiero się zaczyna, a zimowe wieczory będą jeszcze dłuższe.

Przeglądam setki zdjęć i patrzę czego Wam nie pokazałam, o czym nie napisałam zastanawiam się czy warto wspomnieć, bo przecież to już było…. a z regularnością pisania kiepsko jest. 
Czasami ciężko się zebrać gdy skrzydła podcięte, życie przygniecie, zawiedzie…nic się nie chce, nie cieszy i masz poczucie, że świat się kurczy i ogranicza.

U mnie na drutach ostatnio same drobiazgi, szybko się kończą i są gotowe, ale marzy mi się jakiś projekt dłubany, taki zajmujący i długotrwały chociaż jeden, ale oczywiście nie wymyśliłam jaki, nic nie wpadło w oko 👁️ 


Kończę więc na razie to co zaczęłam i obdarowuję najbliższych, niech się cieszą i noszą z radością.
Na mój udzierg jeszcze chyba nie nadszedł czas 😉


4 komentarze:

  1. Ja sie cieszę w tym roku nasza jesienią. Wydaje mi sie ze wyjatkowo długo jest ciepło co mnie cieszy. Jak nadejdą dłuższe zimowe wieczory to i projekt sie znajdzie. A skarpetki , szczególnie takie kolorowe cieszą oko. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt jest zdecydowanie długo ciepło i słonecznie w tym roku. I oby jak najdłużej, bo te krótkie depresyjne dni szybciej miną i znowu będzie wiosna 😁

      Usuń
  2. Proszę coś więcej napisać o kardiganie z elementów, który jest na insta, nie mogę się doczekać informacji o nim, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam, maria2

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytulna ta Twoja jesień! I muszę przyznać, że to też moja ulubiona pora roku - kocham ją za te kolory! I za smaki - bo przecież teraz jabłka, dynie i gruszki to coś pysznego! Lubiłam "Outlandera", ale chyba go już oglądałaś? Ja z chęcią obejrzę serial, który polecasz. Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń