poniedziałek, 25 października 2021

Skarpetki.

 ~~~~~

Nie przedstawiłam Wam jeszcze tej wydzierganej pary skarpetek. Dla mnie są typowo letnie ponieważ mają ażur, zieleń liści i soczysty fiolet jagód.



Trzy pary skarpetek biorę pod uwagę aby rozpisać wzór i każda z tych par ma „coś”


1. Są najprostsze, ale mają rulonik przed ściągaczem.
2. Maja ząbki i wzór ażurowy.
3.Mają prosty wzór żakardowy.

Proste pytanie do Was 😁 Które?

Wiem, wiem zapewne Wasza odpowiedz będzie brzmieć wszystkie 😜
Jednak od jakichś muszę zacząć.

Nie myślcie, że to jedyne skarpetki jakie powstały 🤣 kolekcja się rozrasta, a niestety mam chrapkę na więcej skarpetkowych włóczek jakie ma na swoich półkach Królowa Owca i zaczynam być uzależniona od Opala, a nowych serii wciąż przybywa.

Kolory grają w moim sercu ponieważ świat teraz maluje się barwami które kocham….jesień


Dzisiaj zrobiłam sobie długi spacer, bo ciagle brakuje mi na wszystko czasu i żyję w pędzie. 


10 komentarzy:

  1. Mi się podobają te z ażurkiem... Ale pozostałe są też świetne i z pomysłem:-). Ale to zdjęcie ażurków z kolorami paznokci jak na skarpecie - BOMBA!!!

    Magdalenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazurki przez przypadek się tak zgrały 😁
      Dziękuję za głos jak na razie chyba te wysunęły się na pierwsze miejsce.

      Usuń
  2. Oglądam ogladam zachwycam się. Jaki efekt daje włóczka skarpetkowa. Fantastyczne, kolorowe, aż się chce nosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i za to lubię włoczki skarpetkowe, bo można z nimi szaleć.
      Lubię też je na swetry i kardigany, bo mają uniwersalna grubość i są trwalsze.

      Usuń
  3. Mnie sie najbardziej podobaja te numer2- z azurkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są cudne! Dla mnie najfajniejsze, choć trudno się zdecydować, to jednak trzecia para, z prosty żakardem. Lubię proste rzeczy. Sama włóczka dużo robi:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te włoczki i ich kolory są tak piękne, ze na prawdę niewiele trzeba by był efekt wow.
      Ja bardzo lubię ta parę skarpet i ten zaskakujący efekt pasków w jedną i drugą stronę.

      Usuń
  5. Najbardziej chcę z ażurkiem ☺. Wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń