sobota, 9 stycznia 2021

Czapki.

 ~~~~~

Drugie szaleństwo żakardowe, które mnie dopadło to były czapki. Tym razem pomyślałam o męskiej części rodziny i znajomych, oczywiście wszystkie stały się prezentami.


Na zdjęciu jest też figurka ceramiczna Toffika stworzona specjalnie dla mnie przez moją koleżankę Monikę.



Wszystkie czapki są podwójne żeby ładnie wyglądały i były ciepłe.

Tu dla fana „Gwiezdnych Wojen”

Drugiemu fanowi żeby nie było mu smutno, dostał czapkę w trochę innym kolorze 😉


A na koniec czapka dla fana dwóch kołek czyli zapalonego rowerzysty żeby mu wiatr po uszach nie wiał.

I jak się Wam podobają moje męskie czapki?


Wszyscy obdarowani panowie są  są zadowoleni i noszą gdy tylko temperatura spada.😉

Czapki nie gryzą, bo taki był warunek i można je prać w pralce.
Użyłam do ich zrobienia drutòw 3 mm.
Zewnętrzna część czapki zrobiona jest z włóczki Arlean "Czterdziestka", środek z "Kotka".







4 komentarze:

  1. super! i jak elegancko wykończone :) a zdradzisz z jakiej włóczki są zrobione? bo wyglądają na nie żrące a z tym zawsze najtrudniej utrafić ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Tak czapki nie gryzą, bo mężczyźni są straszliwymi wrażliwcami. Niestety wszystkie włókna naturalne raczej gryzą nawet co niektórych marynosy, choć zachodzę w głowę jak to jest możliwe 🤷‍♀️
      To żadna tajemnica więc ja zdradzę 😜 zewnętrzna część z wzorem zrobiona jest z mieszanki wełny z akrylem, środek to akryl.
      Można czapkę prac w pralce.
      Resztę dopiszę w poście.

      Usuń
  2. Cudne do zakochania !!!!!!pozdrowionka ciwplutkie:)))))

    OdpowiedzUsuń