piątek, 9 czerwca 2017

Dla faceta.

~~~~

Kolejny prezent dla mojego brata ;0)
Zostało parę motków najjaśniejszej szarości z innego swetra, więc dokupiłam dwie inne i wszystko połączyłam.



Włóczka:Lima"Drops kolory: 9020, 9015, 519
Druty:4,5KP
Wzór:własny

Tym razem pokusiłam się o włoskie zamykanie oczek  i wyszło bardzo fajnie, jak to mój brat ujął: sweter jak ze sklepu, ale o niebo lepszy ;0)


 i specjalny guzik ;0)


Tu jeszcze na plaskacza żeby zobaczyć jak kolory są rozłożone.


Rękawy też nie są oczywiste ;0) byłoby chyba za nudno.

~~~~

6 komentarzy:

  1. Piękny sweter! Takie guziki powinnam mieć przy każdym swetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A moje chłopaki nie chcą swetra zrobionego przeze mnie. Twierdzą ,że z takich swetrów wyrośli, głuptasy;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój osobisty też nie chce swetrów robionych bo go gryzą, a z akrylu mu nie zrobię 😉.
      Cieszy mnie fakt, że mój brat lubi moje swetry i mogę zrobić czasami coś dla faceta.

      Usuń
  3. Bardzo ładnie dobrane kolory, nie można nie polubić takiego swetra. W guzikach też się można zakochać. jak dobrze mieć siostrę, lub brata (niestety jestem jedynaczką). Pozdrawiam, cieszę sie z Twojego powrotu na pola wirtualne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Honorato.
      No tak czasami rodzeństwo się przydaje 😉.
      Moja córcia 💞 też jest jedynaczką.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń