czwartek, 19 lipca 2012

Casual men.

~~~~

To specjalny projekt dla niesfornego ,zawadiackiego faceta w stylu Colina Farrella.



Taki jest szwagier i to jego pomysł, a moja realizacja. Mam nadzieję ,że spełni jego oczekiwania i będzie mu miło służył, bo włóczka bambusowa więc przyjemna dla ciałka nie tylko damskiego ;0)

Właściwie to nie ma co pokazywać bo sweter prosty ,siermiężny miał być, nie wykończony ,zwijający się ot taki trochę niedbały w stylu.









Włóczka : Alize "Bamboo" 6motków
Wzór:własny
Druty; 4KP
Rozmiar: męskie L









 Jak mi się uda właściciela zdybać ,ubrać i cyknąć fotki to wstawię ,na pewno będzie lepiej prezentował się na męskim torsie niż smutno zwisający z piersiastej manekinki ;0))

~~~~

Dziecko na koloniach ,ryczy ,że chce do domu...ja nie wiem jak ja wytrzymam jeszcze 10 dni ,jedno jest pewne moja gwiazda taka do przodu to tylko w domu jest i pewnie z koloni wyleczy się na całe życie jak mamusia ;0)))

Byłam raz i nie... za więcej dziękuję!
 Noo ale były inne czasy sala w klasie ,20 sztuk dzieci pani za parawanikiem.... a tu luksusy pokoje 4 osobowe w nich łazienka i dzieciak marudzi ...o zgrozo...mamusi brak.

~~~~~

6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że tutaj trafiłam. Świetne prace prezentujesz na swoim blogu - masz fach w ręku, co się ceni.
    Przeglądam stworzone przez Ciebie dzianiny i nie mogłam nie napisać jak bardzo mi się one podobają.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. sama chętnie bym taki założyła :)
    a dzieciątko niech się usamodzielnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten sweter. Idealnie wpisuje się w założenia.
    Materiał też rewelka, więc wysoka jakość gwarantowana.

    Co do kolonii - szkoda, że córcia tak je odbiera.
    Odkąd skończyłam 10 lat jeździłam na nie co roku i czekałam na to z utęsknieniem.
    Najwyraźniej Wasza córeczka po prostu w domu ma jak w niebie i nigdzie, nikt nie jest w stanie zapewnić jej tyle szczęścia, co rodzice :)
    Inna sprawa, że za rok albo dwa potrzeby latorośli będą inne i wtedy będzie ten właściwy czas na kolonię? :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny!Szwagier pewnie zadowolony! czekam na fotki swetra z "wkładką" ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prostota najpiekniejsza jest! w swetrze zakochalam sie od pierwszego wejrzenia, ażurowe slicznosci do noszenia raczej nie w moim stylu, ale sweter boooski!
    Druty czy szydelko?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. "pani za parawanikiem" - o, ja też byłam na takich koloniach. Spałam obok parawaniku i w nocy nogą zrzucałam pani kosmetyki z szafeczki... brrr... Ale ja nie o tym... ten sweter jest idealny!! Bardzo mi się podoba taki styl.

    OdpowiedzUsuń