czwartek, 2 lutego 2012

Whipped cream.

~~~~~

Z bitą śmietaną skojarzył mi się kolor Angory ,którą wygrzebałam z kartonu.

Zalegał tam samotny motek,na który nie miałam pomysłu , no bo co z jednego motka zrobić?

No nic innego jak szal , którym można się zamotać.

Wpadł mi też w ręce odpowiedni wzór...no i skoro tak mi wszystko powpadało w te ręce to nie miałam wyjścia ,nadziałam oczka ,działam i tymi ręcami wydziałam taki oto szal ;0))


Włóczka : 1 motek "Angora de luxe" Yarn Art 520m\100g
Druty: 3,75KP
Wzór : Belle Scarf
Wymiary: 47cm x 200cm









Szal jest miękki i przytulaśny i przeznaczony jest na sprzedaż.

~~~~~~

12 komentarzy:

  1. pięknie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, delikatny...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki też bym chciała umieć zrobić, bo niezwykle urokliwy jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zwiewny i lekki, a przy tym wydaje się być ciepły ;) ja ostatnio też zastosowałam taki border w swoim szalu ;) doszywałaś swój, robiłaś od razu czy na koniec łączyłaś z szalem?

    OdpowiedzUsuń
  5. On na prawdę jest piękny. Zgadzam się z dziewczynami.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję.

    nietylkoSZALeństwo widziałam tez Twój szal ,bardzo mi się podoba.
    Ja swój szal robiłam w całości na jednym drucie i bordy i środek szala z jednej nitki.

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny! czy nadal jest na sprzedaż? nie wiem tylko czy mnie stać :(

    OdpowiedzUsuń