czwartek, 16 lutego 2012

Kawałek limonki.

~~~~

Kolory wełny podsunęły mi to skojarzenie jak i kształt chusty ..taaaak o chuście będzie ;0))

Tym razem właśnie chusta w kształcie połówki plasterka i zielona jak limonka.

Włóczka to po raz kolejny pstrokata skarpetkowa lidlowa złamana miętowo-szarą "Cashmirą fine".

Projekt wybrała Florka i dla niej ta chusta ma być,ale czy będzie?

Dziewczę rozpacza ,że chce ją ograbić z odzienia ;0))

 bo : ".. moim skromnym zdaniem chusta jest za duża dla małej dziewczynki "... obrusza się z lekka i burczy pod nosem :

 "Wcale nie jestem mała a chusta i tak jest moja i jej nie oddam"

A  sama chusta prezentuje się tak:

Włóczka :1motek/50g Skarpetkowa z Lidla  i 1motek/100g "Cashmira fine" Alize
Druty: 3,5 KP
Wzór : JollyRoger









Skąd ta miłość? no wiadomo CZACHY ...ostatnio mamy fascynację czaszkową w zeszytach i garderobie ;0)



A tak prezentuje się na właścicielce :







Kolory zielone od czapy, jak zwykle przy pochmurnym świetle ,tak w ogóle są trochę bardziej intensywne ;0)
Najbardziej zbliżone chyba na tym zdjęciu z Florą stojącą tyłem.

~~~~~~

12 komentarzy:

  1. piękna chusta :)) i myęle że Florka spokojnie może ją nosić :))

    OdpowiedzUsuń
  2. no prosze jaka modelka rośnie ;) :)
    chusta świetnie pomyślana i to połączenie kolorów, może podpatrzę i zrobię coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czemu mój komentarz opublikował się jako odpowiedź- to do Ciebie, Małgosiu, nie do Anny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta w czachy jak najbardziej trendy i Florce pasuje jak ulał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziecko chusty używa więc się nie czepiam ;0)) przynajmniej ma dużo i ciepło pod szyją ;0)

    A ja zastanawiam się nad wersją bordową jak moja w paski ze skarpetkowej ...tylko mam dylemat czy tak ładnie będą się czachy prezentować na ciemnym ,jednak jasne tło bardziej je wydobywa ..hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  6. chusta sliczna..modelka tym bardziej...wiec pasuja do siebie:))..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  7. O faktycznie czachy! Czachowy pomysł! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym nie oddała:)
    fajnie córa w niej sie prezentuje i nie można dziecięcia ograbiać z ubioru:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta dla małej dziewczynki idealna STOP małe elegantki dobrze wiedzą co chcą nosić STOP proszę nie ograbiać dziecka z odzienia STOP ;) pozdrawiam obie Panie :)

    OdpowiedzUsuń