sobota, 29 października 2011

Hot Dog.

~~~~

Zaprzyjaźniony Pan weterynarz któregoś mroźnego poranka zwrócił mi uprzejmie uwagę ,że zimno a piesek bez sweterka....o tym samym pomyśleliśmy bo dokładnie wieczorem wyprałam wszystkie,które miał ale nie zdążyły wyschnąć.

No cóż każdy porządny pies powinien mieć co roku nowy do kolekcji kapocik .
Wstyd by było gdyby Pani dziergająca pominęła swojego pupila.

Przeszperałam internet ,pomyślałam ,pokombinowałam ,wyciągnęłam najgrubszą wełnę jaką miałam czyli "Liwię" i na drutach 4 machnęłam takie oto ustrojstwo :





Ustrojstwo wygodne w zakładaniu ,bo tylko przez łeb trzeba nadziać golf ,resztę zapina się na guziki po bokach.

No to teraz jest ciepły pies, mam nadzieję że nie zmarznie i chyba zadowolony bandzior ;0)







~~~~

15 komentarzy:

  1. Bardzo zadowolony ,ale kto by nie był.I jeszcze to grożne ostrzeżenie na plecach . Zerznęłam twój szal ten dwa posty wcześniej publikowany .

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze właśnie zdałam sobie sprawę, że mój dog cierpi, bo nie ma jeszcze sweterka
    trupia czacha jest suuuper

    OdpowiedzUsuń
  3. ubranko boskie!!
    a piesek nieziemski - uwielbiam takie Bandziory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ubranko ale właściciel ubranka jest po prostu cudowny!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaki on jest kochany :)), a ubranko ma czaderskie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bosko wygląda!!!Dziś chyba po raz pierwszy się uśmiechnęłam :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czad! Ta czacha jest super! W ogóle masz świetnego czworonoga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek super, ale pies!!! No model z niego niesamowity, ma facet talent, powinien po wybiegu chadzać i zawodowo ubranka prezentować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja. Psisko wyraźnie zadowolone z dumą prezentuje nowy kubraczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. On nie próbuje tego zdjąć???
    Ja mam taką sznaucerską bandytkę, dziesięciolatkę, rozrabiara jak złoto, ale wszystko z siebie ściąga:)
    Do tej pory nie robiłam jej takiego kapocika, ale może w tym roku zrobię.
    Ciekawe, jak to zniesie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękujemy - w imieniu swoim i "bandyta" ;0)

    3nereida ,a proszę Cie bardzo zrzynaj i byleby był ciepły ;0)

    ann , na Doga to kawał swetra trzeba zrobić ,ale cóż trzeba się czasami poświęcić by zwierzę smutne nie chodziło ;0)

    malaala i o to chodzi ,by mieć banana na buzi jak na niego się patrzy ;0)))

    Dorothea - Toffik bardzo lubi swoje sweterki ,nie ściąga ich ,chyba dobrze wyćwiczony przez moją córkę -jak był mały ubierała go w sukienki dla lalek ;0)

    Dorota,Jadzia -No do czeegoś w końcu się przydadzą te jego rodowodowe papiery ,mogę śmiało mówić : "Rasowy model" ;0)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czad na kółkach.Nie sposób sie nie uśmiechaćMoja Fizia też uwielbiała swoje sweterki,co prawda nie miała tak dezajnerskich!!
    Dorotea może Twoja to naturystka ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale bombowy, bardzo fajnie to zrobiłaś i z jaką "męską/odważną"ozdobą ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. a może jest gdzieś do znalezienia wzór na to ubranko?

    OdpowiedzUsuń
  15. Whats up are using Wordpress for your site platform? I'm new to the
    blog world but I'm trying to get started and create my own. Do you need any coding knowledge to make
    your own blog? Any help would be greatly appreciated!


    Here is my web-site: combine multiple posts

    OdpowiedzUsuń