czwartek, 26 stycznia 2023

Zimowe stokrotki.

 ~~~~~

To chyba w tym sezonie ostatnia para rękawiczek i jak na życzenie do zdjęć spadł śnieg 😁

Wzór jest darmowy to „Winter Deisies” zaczerpnięty ze strony Dropsa 





Poczyniłam kilka małych modyfikacji. Wzór miał za dużo oczek rękawiczka wychodziła za szeroka ponieważ żakard nie jest zbyt gęsty. Więc wywaliłam dodatkowe oczka po bokach i zrezygnowałam z kciuka wyrabianego klinem, bo też zbyt poszerzał rękawiczkę.

Po modyfikacjach wszystko mi pasuje.

Użyłam włóczki „Karisma” Dropsa i tym razem drutów 3,25 mm pomarańczowa nitka to „Nepal”

Jak kończę jakąś parę rękawiczek to po głowie chodzą mi kolejne dwie 🤣 a potem zapominam jaki miałam pomysł 🙈 włóczki leżą w zestawie i czekają aż sobie przypomnę co mi po tej głowie chodziło.

Idę coś podziergać żeby mieć o czym dla Was pisać 😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz