piątek, 5 sierpnia 2022

Ponczo.

~~~~~
Moje osobiste, skończone, chłodne, bambusowe, noszone w upały.

Co mam więcej napisać?



Sprawdza się, lubię je i jest miłe w dotyku. Kokonek bawełniano-bambusowy i szydełko 3 mm, pasuje do spodni, spódnicy i stroju kąpielowego na plaży 😜

A w ogródku busz pomidorowy, mam cztery odmiany, trzy miniaturowe małe, jedna koktajlowa, malinowa ma już 150 cm wysokości



Nie wszystko w moim ogródku się udaje. 
Trzy dni nie mogłam spać po tym jak prawie zabiłam moją hortensję. Niestety przedawkowałam nawóz 😢 płakać mi się chciało jak codziennie zaglądałam do niej a ona zamiast pięknie rosnąć marniała.
No co za głupol ze mnie.


Nie ma to jak spieprzyć zamiast polepszyć, popalone liście, część zrzucona, zaschnięte, zwiędnięte pąki, reszta walczy. Mam tylko nadzieję, że w przyszłym roku po przycięciu odbije.
Zła jestem na samą siebie.




6 komentarzy:

  1. Piękny,gdzie można zdobyć taki wzór,pozdrowionka niedzielne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      A wzór jest chyba na Ravelry.

      Usuń
  2. Jak to się mówi po młodzieżowemu: sztos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊
      Mimo, że to prosty wzór efekt też mi się podoba, będzie kolejne.

      Usuń