środa, 6 lipca 2022

Dziękuję bardzo.

 ~~~~~

To Wam dziękuję, moim czytelniczkom i czytelnikom. Pisząc bloga dla siebie nie sądziłam, że spotkam w moim życiu wiele życzliwych, zakręconych i pozytywnych osób. Spotkało mnie wiele pozytywnych niespodzianek, ba nawet nawiązały się mocne i trwałe przyjaźnie. Niektóre z Was znam już osobiście, a niektóre tylko wirtualnie.

Dzisiaj dziękuję w szczególności Marioli, która przeczytała moje zmagania ogródkowe i ukopała co miała w swoim ogródku, spakowała paczuszkę i szybko mi przysłała.

Roślinki przetrwały choć z przesyłką przez moje gapiostwo były przygody, pomyliłam jedną z cyferek w numerze telefonu i roślinki spędziły dwa dni w paczkomacie.

Mariolu serdecznie Ci dziękuję, za chęć dzielenia się i pomoc w zasiedlaniu mojej dzikiej ziemi.




Rośliny powsadzane, teraz tylko żeby im się u mnie spodobało 😁



A tak przy okazji rojnik mnie zainspirowały i zaczęłam budować im mini skalniak….ale o tym będzie chyba inny wpis.

1 komentarz:

  1. Niech Ci dobrze rosną (choć te upały im nie sprzyjają). Skalniaczek to dobry pomysł, te rojniki są bardzo wytrzymałe.

    OdpowiedzUsuń