poniedziałek, 28 marca 2022

Papugi.

 ~~~~~~

Kolejna kolorowa para skarpetek sfrunęła z drutów.

 Zaskoczeniem chyba nie będzie, że to włóczka "Opal"🤣 

Przy tych włóczkach nie trzeba dużo kombinować tylko po prostu robić i tak właśnie zrobiłam, dałam się rozwinąć kolorom i farbowaniu jakie było w motku.


Bardzo lubię włóczkę "Opal" ma śliczne farbowania i te stonowane, i te intensywne kolory, kolekcje są krótkie i to stanowi o jej oryginalności, ale za to różnorodne i nie ma nudy przy dzierganiu.
Chyba żadna firma nie wypuszcza tylu propozycji farbowania w ciągu roku.

Gotowe skarpetki prezentują się zachwycająco i są takie energetyczne.




Niestety są piękne, ale nie są moje 😞 te skarpetki, to kolejna zamówiona para na męskie nogi i są noszone z dużym zadowoleniem.

Nawet usłyszałam, że to inna włoczka niż poprzednia bo są bardziej miłe.

Miło usłyszeć od mężczyzny, że dostrzega różnicę w jakości i że lubi nosić skarpetki z kolorem, a nie szaro-bure.

 Zostały mi resztki tego pięknego farbowania, więc pewnie coś sobie wykombinuję. Nie mogę jej domówić, bo bardzo szybko ten kolor zniknął ze sklepu, ale jest inny bardzo podobny 😜 z innej kolekcji, a skarpetki wyglądają tak.


Trochę mniej intensywne farbowanie, ale zieloniutkie 😁
W Polsce tylko Królowa Owca ma największy wybór kolekcji włóczek  "Opal", a ja wybrałam już kolejny na skarpety męskie i równie ciekawy.
 
 

4 komentarze:

  1. Piękne te kolory! A ten papugowy na początku z którego koloru jest zrobiony? Jest obłędny! Może wróci jeszcze do sklepu?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten papugowy to Regenwald 15 kolor 9777
      Niewielkie są szanse na uzupełnienie koloru to specyfika włóczki Opal, kolory kolekcji się kończą i ewentualnie można coś zdobyć z magazynowych pozostałości.

      Produkują się kolejne, nowe i ciekawe kolekcje, a do poprzednich produkcja nie wraca.

      Usuń