niedziela, 14 listopada 2021

Czapka kibica.

 ~~~~~

Dostałam nietypowe zlecenie na zrobienie czapki zimowej dla kibica hokejowego w barwach klubu.

Niestety w sklepie z gadżetami dla kibiców czapka jest niedostępna bo poszłabym na łatwiznę i po prostu ją kupiła 🤣

Zostało tylko zdjęcie poglądowe 

Hmmm no i z czego to zrobić? 🤔 
Tknęło mnie, że podobną włóczkę ma Yarn Art, wyszukałam i została zaakceptowana, zamówiona i przyszła 



Jedno popołudnie i facet zadowolony 😜



Czapkę robiłam podwójną  nitką, półsłupkami nawiniętymi szydelkiem 4mm 
Pomponik też wyszedł elegancki 😜


Był już meczyk więc na lodowisku w barwach klubowych w głowę było ciepło.

Myślę, że sprostałam zadaniu czapka jest prawie identyczna 😜



11 komentarzy:

  1. Świetna czapka!!! Ale zadał właściciel szyku:-)))

    Magdalenka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna czapa, a z wloczki zadowolona jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, tak jestem zadowolona, bo nie gryzie właściciela 😜
    Z reszty pewnie zrobię nowy sweter dla Benjiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak brak czapek w sklepie kibica, to Kochana nisza się przed Tobą otworzyła!!! Rób czapki!!!

      Magdalenka

      Usuń
  4. Zajebista! To tak młodzieżowo:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna czapka! Włóczkę znam - robiłam z niej swetry. Dobrze znosi pranie i noszenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to prawda i idealna dla facetów, którzy potrafią wrzucić wełnę do pralki jest szansa,że przetrwa.
      Poza tym mówi,że jest ciepła.

      Usuń
  6. Puk puk!!! Ale Cię pracą zawalili:-0 Czyżbyś musiała zaopatrzyć sklep kibica w czapki klubowe przed świętami?;-))))

    Magdalenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zawalili mnie pracą, niestety mniej przyjemną bo nie tą przyjemnie wełnistą tylko wnioski,ustawy,zmiany... ech co zapech.

      Usuń