czwartek, 10 grudnia 2020

Jesień.

 ~~~~~

Jesień za oknem jesień w motkach. Co prawda u mnie na szydełku bardziej złoto i kolorowo, bo już zdążyły opaść prawie wszystkie te piękne kolorowe liście.



Moja przyjaciółka podarowała mi na moje urodziny, które przypadają wiosną, piękny motek w moich ukochanych kolorach jesieni.
Głupio tak było dziergać z niego w środku lata 😜 więc miałam okazję się nim pomiziać i nacieszyć. Teraz nadeszła jego pora, nie mogło być inaczej.


Tym razem szydełko, rozmiar 3,5 Addi, wzór znany, to chusta "Mech".

Nie chciałam by była ażurowa, w końcu to chusta jesienna😜

Ciekawa jestem jaka wyjdzie duża i czy będzie taka jak lubię, bo jest tylko 1000 m w motku.

Jak nie, trzeba będzie końcówkę kombinować, a tego jednak  bym nie chciała.

Włóczka to Scheepjes „Woolly Whirl” kolor: 471, skład: 70% cotton 30% wool

Jest przyjemna i miękka w dotyku, nie gryzie, przynajmniej mnie😜



6 komentarzy:

  1. Ooo porwałaś się na mech, czytałam że wiele dziewczyn poległo na tej chuscie. Napewno wytrwałości Ci życzę, przyda się 😉. Ale będzie piękna 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, hmmm🤔 ale przecież to prosta chusta, nie ma tu nic trudnego, może monotonna bo tylko półsłupki, ale mnie te kolory z robotą poganiają 😁

      Usuń
  2. Mnie jakoś mech nie ciekawi przez zbytnią prostotę ale już wafel wygląda bardziej efektownie:) Ładne kolory włóczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wafel też mi się podoba 😍 tylko tej włoczki na pewno by nie starczyło na chustę przy tym wzorze No chyba ze na gawroszkę lub bandamę 😜
      A ja lubię czasem właśnie proste wzory żeby ładnie było widać gradient kolorów. Właśnie w tym wypadku zależało mi na prostocie gdzie wyszło całe piękno kolorów.

      Usuń
  3. A jak tam chusta mech? Bardzo jestem ciekawa jak sie układają kolory z tego motka, bo tez mam zbliżone i się zastanawiam czy ten mech zadowoli moją mamę:-) A żeby nie próżnować , to za Twoją inspiracją machnęła zielono-białą, czerwoną (muszę jeszcze tylko chwosty dorobić) i teraz mam prawie połowę zielono-żółtawej. Tak więc ... sama rozumiesz kolejne 1000 m na mech to już pikuś:-))

    Magdalenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdalenka chusta skończona. Pokażę zdjęcia, mi się bardzo podoba 😍

      Usuń