niedziela, 22 listopada 2020

Na leśnych ścieżkach.

 ~~~~~

Ostatnimi czasy to taka moja tradycja. Gdy są dni wolne jedziemy do lasu. Pooddychać,  odpocząć, pospacerować i popodziwiać.





Każda pora roku w lesie jest ciekawa, czasami podziwiasz soczystą zieleń, innym razem złoty las, a w taki pochmurny dzień jak dzisiaj, kiedy siąpił lekko deszcz podziwiasz to co przedtem natura schowała przed ludzkim okiem bujnym listowiem.


Powyginane konary i skręcone tak jakby olbrzym je wyżymał.

Te same miejsca zmieniające się z tygodnia na tydzień  

Ten sam las a jednak inny


Można podziwiać soczystą jeszcze zieleń mchów porastających pnie drzew


Lubię las i fajnie jest spacerować w samotności, ukoił moje emocje.

Był czas ze trudno było mi rozmawiać z ludźmi unikałam ich bo każde pytanie wywoływało łzy. Czasami wracając ze sklepu przyśpieszałam kroku by szybko wpaść na podwórko i do domu, bo łzy ciekły już po policzkach widząc gabinet weterynaryjny na przeciwko domu.

Zresztą wspaniały,  bo do Marcina mogłam dzwonić nawet w nocy, walczył o Toffika półtorej roku. Zabierał go często do siebie na cały dzień na kroplówki, badania czy obserwację. Do dziś mam takie wrażenie, że Marcin w końcu zadzwoni żebym go odebrała .......niestety telefon milczy.

Tak więc co tydzień zabieram ciepłą herbatę w termos i idę się powłóczyć. 



Zresztą u nas każdy ma swój termos albo kubek, to nieodzowny towarzysz wędrówek 😉



Napijesz się ze mną gorącej herbaty?







10 komentarzy:

  1. Ale super widoki... :)
    Pozdrowienia od dawnej czytelniczki
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, bardzo lubię to miejsce o każdej porze roku 🥰
    Niedaleko jest leśniczówka w której mieszkali moi przyjaciele. Często tam bywałam. Pamiętam imprezy, pieczenie kiełbas na prętach zbrojeniowych, bo nie było patyków 🤣 albo wieczorny wypad po choinkę ja z siekierą Tomek z flintą i straszył mnie dzikami. Kazał w razie czego obuchem walić w łeb, miałam pełne gacie😱 a z lasu przytargalismy najbardziej krzywą choinkę 🤣

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie zanudzę Was wszystkich 😁

      Usuń
  4. Ależ niesamowity las ! Jak prawdziwa puszcza . A co to za gatunek to skręcone drzewo, wiesz może ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niesamowity. Jest objęty ochroną, utworzono tu rezerwat przyrody.
      Przypuszczam, że to dęby. Pełno wokół było liści dębowych.

      Usuń
  5. Przyroda jest niesamowita, niezwykle kojąca. Dobrze, że masz ją na wyciągnięcie ręki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, dlatego lubię przyrodę, nie mam tak zapierających dech widoków jak u Ciebie, ale wystarczy dla mnie tego co mam 😉

      Usuń
  6. Małgosiu - rozumiem Cię doskonale. Mam śliczną sunię, od półtora roku. Nie wiedziałam, że psa można tak kochać! Czytając to, co piszesz, boję się, co to kiedyś będzie... Dzieci przecież zaraz wyfruną z domu i zostanie mi tylko ona. A spacery po lesie kocham również :) Las ma w sobie takie magiczne ukojenie, taką ciszę, której czasem bardzo potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się póki możesz, nie myśl choć to jest zawsze z tylu głowy. Ja Toffikowi zawsze mówiłam, że jak go zabraknie to chyba zwariuje.
      Teraz cieszcie się wspólnymi spacerami.😘

      Usuń