sobota, 28 listopada 2020

Czapki trzeba nosić.

 ~~~~~

Czapki trzeba nosić by głowa nie marzła.

Ja tam bardzo lubię czapki i mam ich wiele. Jak zaczyna się robić chłodniej wyciągam je z szafy od najcieńszych po najgrubsze. Noszę czapki od wczesnej jesieni do późnej wiosny.  Nie lubię marznąć, a poza tym czapki są fajne 😁

Czas więc na kolejne czapki.



Włóczka: Drops baby merino

Druty: 2,5 i 3 KP

Wzór: Poetry

Właściwie na podstawie tego opisu zrobiłam pozostałe czapki zmieniając tylko wzór i rodzaj włóczek 

Kolejna czapka zrobiona jest z moheru z Knitt Picks i cienkiej alpaca silk




Schemat  do tej czapki znaleziony gdzieś w sieci.




Czapka jest twarzowa i bardzo podoba mi się ten wzór.



To co zachęciłam chociaż trochę do noszenia i dziergania czapek?

10 komentarzy:

  1. Bardzo ci ładnie w czapkach. Dodałaś uroku tym ślicznym czapkom. Są bardzo subtelne, delikatne:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie razem wyglądacie, wzorek od gapię :)Śliczne czapeczki tworzysz. Cieplutkie pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, rób kochana na zdrowie bo czapki trzeba nosić 😁

      Usuń
  3. Ekstra jest taka ażurowa czapeczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapka! Tak sobie myślę, że włóczka moherkowa bardzo dodaje uroku! Ja też lubię czapki - chodzę w nich jak tylko temperatura osiąga 10 stopni, dla mnie to już chłód. Mam taką teorię, że czapka chroni mnie przed chorobami - udało mi się nie chorować już (odpukać) bardzo długo - gdybym nie nosiła czapki, z pewnością łapałabym infekcje. Ten wzór jest bardzo twarzowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu. Widzę, że takie samo podejście masz do czapek jak ja. Nośmy czapki i trzymajmy się zdrowo 💪

      Usuń
  5. Też się zgadzam - czapki trzeba nosić. A Twoje są takie śliczne.

    OdpowiedzUsuń