wtorek, 20 czerwca 2017

Skarpetkowe LOVE.

~~~~

Zimą był również sezon skarpetkowy, zapowiadałam go więc dzisiaj pokażę hurtowo to co powstało



Na pierwszy ogień poszła włóczka Nako "Boho" kolor 73475, druty 3KP i powstały moje arbuziki ;0)







Potem Nako "Boho" kolor 81264 i powstały skarpetki Flory




Z resztek co zostały i czarnego oraz szarego Fabela powstały resztkowce ;0)






Z Fabela powstały skarpety dla taty




Teraz inne włóczki czekają na przerobienie na skarpetki bo zakupiłam sporo "Fabeli" bo przecież była promocja- to się nadaje do leczenia ;0)

Teraz koniecznie muszę wypróbować inną piętę i bez klina, nie musimy go mieć, bo nie mamy wysokiego odbicia stopy.
 Zapewne w następnych pojawi się żakard 😉.
~~~~

6 komentarzy:

  1. fajne skarpety. Te pierwsze 2 pary z Nako podobają mi się najbardziej.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja też uwielbiam moje arbuziki 😉

      Usuń
  2. Skarpetki są świetne! A paznokcie rewelacyjne! ;-) Prawdziwe paznokcie dziewiarki. Ciekawy jest wzór którym przerabiałaś resztkowce - czy morzesz go zdradzić. Ja też jedtem teraz w ciągu dziergania skarpet - będą w sam raz gdy przyjdą chłodne dni. Żałuję że ja nie zakupiłam więcej skarpetkowych włóczek Dropsa gdy była na nie promocja ale swojego czasu w innym sklepie internetowym zakupiłam mnóstwo Ciao Mondiala (promocja) i teraz czeka na przerobienie ;-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu.
      Wzór jest darmowy znajdziesz go tutaj: http://www.ravelry.com/patterns/library/broken-seed-stitch-socks
      Ja mam trochę Fabeli do przerobienia, ale i tak nie kupiłam wszystkich kolorów które chciałam 😁

      Usuń
  3. Fajne skarpetki. Robisz z dołu do góry, czy z góry do dołu? Ja w swojej skarpetkowej przygodzie poszłam w przeciwnym kierunku: od pięty rzędami skróconymi przeszłam na wstawianie klina. Takie są dla nas wygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoje skarpetki z klinem robiłam od palców do góry. Teraz zamierzam zrobić odwrotnie tylko jeszcze nie zgłębiłam tematu 😉muszę poszukać instrukcji.

    OdpowiedzUsuń