niedziela, 28 maja 2017

Zobacz morze.

~~~~

Nadszedł czas na  przerobienie włóczki Drutozlotowej, bo trzeba kupić nowe na kolejnym naszym spotkaniu maniaczek rękodzieła ;0)

Kolejne spotkanie przecież już 9 września. Wybieracie się?

Florka wylosowała tą włóczkę od Dominiki Lisztwan , od razu zadecydowała: Mamo zrób mi chustę.

Czekałam na wenę i z pomocą przyszła mi znowu Hania Maciejewska - wzór jest darmowy i również w języku ojczystym.
Jak zobaczyłam jej wzór wiedziałam, że to jest to. Trochę wszyscy się dziwili chusta z bawełny jak to będzie wyglądać?

Ano wygląda tak:





Piękne zdjęcia zrobiła Magda Eska na naszym comiesięcznym spotkaniu w "Red Button", ta włóczka jest u niej dostępna stacjonarnie i na żywo można wybierać kolory.





Włóczka:DMC Creative World Natura Just Cotton kolory: 05, 25, 407 po 2 motki z każdego koloru.
Druty: 3,25KP



Chusta wyszła pięknie, jestem z niej tak zadowolona, że Florce oddałam "Falochron" w zamian za tą.
Jest mięsista, przytulna, nie gryzie i jest naturalnie ciepła kiedy trzeba.

Jestem zachwycona tą bawełną tym bardziej, że ma niesamowite soczyste barwy i w kilku odcieniach jednego koloru. Na pewno zrobię drugą chustę tylko czekam aż Hania coś nowego wymyśli i napisze, bo obiecała ;0) 
~~~~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz