sobota, 20 maja 2017

Stokrotki.

~~~~

W temacie szali i chust nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa ;0)

przedstawiam Wam dzisiaj mleczne stokrotki




Wijące się gałązki spadającego kaskadą kwiecia dodają szalowi uroku.





Wzór: z książki estońskiej “Haapsalu Sall”
Włóczka: "Luna" Madame Tricote i Kid mohair "Fonseca" YarnArt nitki przerabiałam po dwa rządki na zmianę.
Druty:3,5KP

Czy pamiętacie jeszcze te włóczki? Ja mam ich jeszcze kilka kolorów, w sumie na 4 szale, wystawiłam je na sprzedaż na Ravelry  może ktoś z nich uwije piękny szal.

A tu puchata chmurka niczym bita śmietana, szal zaprasza do wtulenia się ;0)





Pozdrawiam puszyście ;0)

~~~~

8 komentarzy:

  1. Piękny, długi szal. Kojarzy mi się z otulającą mgłą.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak szal jest mgliście przytulaśny ;0)

      Usuń
  2. Wiedziałam, że się doczekam Twojego powrotu na bloga, bo brakowało nam Ciebie bardzo. Życzę, aby wszystkie trudności i problemy pozostały tylko w przeszłości. Pozdrawiam z dziergającego Wilna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wracać jak ktoś czeka ;0)
      Pozdrawiam serdecznie Wilno

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czasami mgły są przepiękne, szczególnie lubię te w letnie poranki nad łąkami.

      Usuń