czwartek, 5 czerwca 2014

Good morning.

~~~~

Ot taki sobie prosty sweterek na początek letniego dnia. Kolor orzeźwiającej mięty na rześki letni poranek, takie miałam skojarzenie kiedy zobaczyłam tą miętówkę w pudełku.

Sweterek na Dzień Dobry, wzór jest już dostępny ;0)



Sweterek jest bawełniany i bez taliowania, nie lubię zaszewek i zbierania oczek w bawełnianych sweterkach, bawełna nie ma sprężystości, układa się dość luźno i do ciała więc te zabiegi uważam za zbyteczne.

Zresztą  o pozostałych powodach pisałam w poprzednim poście...w sumie mam tak od zawsze, że nie cierpię upałów, z domu wyłaniam się jak zombie dopiero wieczorem ;0)

Ostatnio mam jazdę na jasne kolory, takie optymistyczne, szarości, czernie i inne ciemne kolory powędrowały do kartonów czekają na wenę i przerób, albo sprzedam i wymienię na coś jasnego ;0)






Włóczka: Alize "Bella"
Druty: 3,5 KP
Wzór: "Good Morning"
Rozmiar:M












Może ktoś zamiast miętówki ma ochotę na zdrowe Raffaello?

Do jego zrobienia wykorzystałam przepis na zdrowy krem czekoladowy zamieszczony na blogu "Smakoterapia".

Wprowadziłam modyfikacje i zrobiłam wersję bardziej wypasioną, dodałam jeszcze podprażony sezam, wiórki kokosowe i orzechy włoskie, wszystko zmiksowałam i wilgotnymi rękoma ukulałam kuleczki obtoczyłam w wiórkach kokosowych i tadaaam:




Florka dopadła talerza potem zobaczyłam jak kuleczki znikają w dziecięcej buzi, z której wydobyło się:

-mmmyyy mamo ale to pyszne!
-wiem,wiem... niestety ;0)
-czy to nowa edycja Raffaello?
-tiaaa taka bez migdała w środku, ale następna może być z migdałem ;D

No to teraz idę przebiec moje 5 km, smakołyki zobowiązują przecież nie są light ale te z pewnością są zdrowe, mam mniejsze wyrzuty sumienia ;0)

A na moim parapecie po raz kolejny mam zakwit, który znowu oko cieszy, a kwiaty są prawie tak duże jak dłoń.



~~~~

20 komentarzy:

  1. 5 km , od samego czytania mam zadyszkę .Sweterek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam to tak strasznie brzmi a można to przebiec bez zadyszki ;0)
    Ja mam problem z tym by szybko nie biegać i oczywiście za szybko biegłam, musiałam więc kawałek "dobiec" do 40 min i okazało się ,że zrobiłam 6,5km.

    Cieszę się ,że sweterek się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweterek, faktycznie taki lekki, letni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, teraz jak komary gryzą to się przydaje ;0)

      Usuń
  4. Gosiu, super sweter! Jak ja dawno nie oglądałam takich "udziergów"!
    Mam to samo! Wszystkie ciemne wełny zalegaja głebokie czeluści. Zreszta wszystkie wełny wpadły w " czarna dziurę" Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Małgosiu, aaa widziałam schowałaś wełny i teraz wyplatasz cuda z koralików, podziwiam, zazdraszczam bo to nie na moje oczy i cierpliwość.

      Usuń
  5. Miętówka bardzo orzeźwiajaca:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sweterek ;) Też wolę jasne kolory a ten tutaj jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, bardzo smaczny ten warkocz i kolor na prawdę orzeźwiający, na te upały trafiłaś w sedno!!!!!! Pozdrawiam druciarsko!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepis na slodkosc wykorzystam :) aaa swetereczek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, gdzie ty biegasz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, puk, puk ! Jesteś tam?! Co u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu - napisz, proszę, jak spędzasz wakacje, co dziergasz itd. Pewnie zrobiłaś jakiś ładny sweterek, może już jesienny?
    Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na wpis,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey there! Quick question that's entirely off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly? My weblog looks weird when browsing from
    my apple iphone. I'm trying to find a theme or plugin that might be able to correct this issue.
    If you have any recommendations, please share.
    With thanks!

    my homepage: Las Vegas Appliance Repair

    OdpowiedzUsuń
  13. It's appropriate time to make a few plans for the longer term
    and it is time to be happy. I've learn this submit
    and if I may I desire to counsel you few attention-grabbing issues or advice.
    Perhaps you could write subsequent articles relating to this article.
    I want to learn more things about it!

    Visit my web page - Las Vegas Appliance Parts

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba czas wrócić. Lewy pasek nawala. Przynajmniej dla mnie jest bezużyteczny.

    Pozdrawiam. Wierna czytelniczka (nieco zniecierpliwiona :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie jest Mao?
    Lubię tu zaglądać, ale od czerwca nic się tu nie dzieje. Więc, czy ktoś wie, gdzie jest Mao?

    OdpowiedzUsuń