niedziela, 22 grudnia 2013

ExperiMental Cowl.

~~~~~

Ponieważ jak powszechnie wiadomo jestem zmarźlakiem więc nieodzownym dodatkiem do swetra musiał być komin, a właściwie kominek spełniający funkcję ozdobnego golfu ;0)

Dla mnie funkcja ozdobna nie ma nic wspólnego z funkcją grzewczą, bo takie kominki są zazwyczaj za szerokie i wiatr mi hula po szyi.

Tym razem znalazłam rozwiązanie w postaci guzika z pętelką ;0)))








Wzór: ExperiMental Cowl- własny
Druty: 3,5KP i 4KP
Włóczka: SMC "Highland Alpaca Fino"













A tak wygląda w zestawieniu ze swetrem:



~~~~


8 komentarzy:

  1. Kominek super. W zestawieniu ze sweterkiem prezentuje się jeszcze lepiej. Lubię takie rozwiązania. Pozdrawiam. Beata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem zadowolona z takiego rozwiązania bo nie muszę się grzać w pomieszczeniach i nie muszę marznąć na zewnątrz ;0)

      Usuń
  2. bardzo mi sie podoba ten pomysł bo ja lubię mieć ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komin, fantastycznie się komponuje ze sweterem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw-i sweter, i komin, bardzo mi się podobają.No i ten kolor! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oj tak kolor ma rzeczywiście cudny ta włóczka i ze względu na niego ją kupiłam ;0)

      Usuń