środa, 25 września 2013

Przytulny.

~~~~

Tym razem sweter dla mojej panny. Miał być ciepły, z rękawami z dziurką
( będzie je naciągać jak mitenki) i kieszeniami ;0)

Te kieszenie kojarzą mi się z marzeniem Krecika ...pamiętacie? Chciał mieś spodenki z kieszonką ;0)

Marzenia trzeba spełniać więc chwyciłam za druty i mogę Wam pokazać sweter, który nazwałam "Cozy".

Nie jest tak do końca przytulny, bo to wełna Dropsowa "Karisma superwash" i Florka twierdzi ,że trochę ją gryzie,ale na pewno się nie filcuje, bo nie mogłam przez filcowanie połączyć nitek ;0)

Guziki wybrała Florka,tym razem odpadła mi ta nielubiana czynność.


 A sam sweterek prezentuje się tak:


Wzór: własny
Włóczka: Drops "Karisma superwash" kolor 50, zużycie: 8 motków i resztki żółtej alpaki
Druty: 5KP
Rozmiar: XS

No i sweterek na właścicielce.








I to już wszystko pa ;0)


i pobiegła w nim do szkoły,bo jednak po praniu sweter jest prawdziwie cozy.
~~~~

21 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł z tymi rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek extra
    a modelka stworzona do pozowania
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonały sweter.Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z dziurką fajny:)Sweterek wygląda na ciepły i przytulny:)))
    Modelka urodzona do prezentacji ciuszków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki pomysł z rękawami widziałam w zimowej kurtce, podobno się przydaje. A sweter aż się prosi o dorosłą wersję, dorośli też nie lubią marznąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja dorosła mogłaby powstać tylko nie wiem czy jest takowe zainteresowanie na nią ;0)

      Usuń
  6. Fajny sweterek, no i podoba mi się ten pomysł z dziurką w rękawie ;-0.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweter, a pomysł z dziurką-rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! I jakie ma ładne guziki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guziki rzeczywiście fajne bo drewniane a w środku wyszyte kolorowym sznureczkiem,wypatrzone dawno i kupione.Florka natknęła się na nie w pudełku i była natychmiastowa decyzja TE mamo ;0)

      Usuń
  9. Piękny, widać że córcia zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładny, pomyslowy, bomba. O modelce nie da sie powiedzieć nic innego, poza tym, że jest SUPER

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeeeeswietny!
    "Bette"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bette dziękuję - widzę ,że już dotarłaś do domku i nadrabiasz zaległości ;0)

      Usuń
  12. Świetny!!! :-) Super dobór kolorów :-) Dodaję blog do ulubionych i będę odwiedzać często :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. SUPER SWETEREK I ZAPREZENTOWANY !!!! REWELKA

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękujemy.

    Córcia zadowolona ,bo u nas przygruntowe przymrozki ,ale i w łapki rano zimno więc Florka naciąga rękawy. Sweter mieści się pod kurtką więc jest noszony do szkoły.

    OdpowiedzUsuń