wtorek, 3 kwietnia 2012

Kooperacja.

~~~~

Po dość długim czasie znowu z Anią -Desik , "zgrałyśmy" szydełka ,by wspólnie tworzyć prace.

Nasza kooperacja była całkiem udana ,ale po wielu perypetiach i wręcz alergicznym zniechęceniu Ani do szydełka została zawieszona.

Wszystko to za sprawą toksycznych osób trzecich ,które potrafiły zniszczyć wiele i zniechęcić na długie lata .

Bardzo się ciesze ,że wracamy do wspólnej pracy i mam nadzieję ,że owocnej w produkty i inspiracje.

A oto pierwsza,wiosenna , wspólnie wykonana tunika na zamówienie.






Włóczka : "Malwa" 3 motki
Szydełko : 2,5 mm i 3 mm Addi
Rozmiar:M
Wzór : Własny.






~~~~~~~~

14 komentarzy:

  1. nic się nie pochwaliłaś, że robisz takie cudeńko!
    ładniusia!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu... ja leże i zbieram ząbki co to mi wypadły z zachwytu nad Twoja pomysłowością :D jesteś dla mnie mistrzynią kreatywności! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna niepowtarzalna tunika!

    OdpowiedzUsuń
  4. tunika bardzo intrygująca ;) jak i sama kooperacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł - proste a jakie eleganckie. B. mi się podoba ;-)Pozdrawiam Edyta
    www.edytam6.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna tunika i jak najdluzszej wspolpracy zycze....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny projekt, pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna - super pomysl i ekstra wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bossssssska! Ale z takiej współpracy tylko boskie rzeczy mogą wyjść- obie z Desikiem robicie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna! pomysł fantastyczny

    OdpowiedzUsuń