piątek, 29 października 2010

Prostota.

~~~~

Jak zwykle melanże najładniej wyglądają robione bez udziwnień ,prosto ,gładkim wzorem i taki jest mój sweterek.

Stał się moim ulubionym mimo ,że gryzie nawet przez bawełnianą bluzeczkę , jest leciutki jak chmurka i cieplutki.

Poza tym niewiarygodnie mało zużyłam włóczki ,he ,he przyzwyczajona byłam kupować 400-500g na swetry ,a teraz proszę wystarczyło 200g i mam oto taki sweterek.

Druty 3,5 KP włoczka "Angora special" Alize



A tu sweterek w użyciu czyli na ludziu



Sweterek robiłam od dołu na okrągło ,paski wyszły grubsze bo ciągnęłam kolor z dwóch motków.

Zaczęłam robić z pierwszego motka i kiedy kończył się jeden kolor np.: granatowy ,to zaczęłam dziergać z drugiego motka też kolor granatowy i tak na zmianę ,raz z jednego motka kolor ,raz z drugiego.
Nitki krzyżowałam na jednym boku ,pod pachą i je prowadziłam do góry wraz z przybywającą robótką.


Podpowiedziały mi to nie zastąpione dziewiareczki na spotkaniu.
Z efektu jestem zadowolona i paski się nawet ładnie ułożyły.

 ~~~~

Dziś podsumowanie Dukana .
Mija miesiąc odkąd utrwalam wagę , idę systemem etapowym ,czyli jak pisałam nie wprowadzam wszystkiego w fazie utrwalania, tylko stopniowo w trzech etapach .
Na pierwszym etapie będę gdzieś do 10 grudnia.

Wygląda to tak:

FAZA STOPNIOWEGO UTRWALANIA musi dzielić się na 3 równe części. I tak:
- przy utracie 10 kg, utrwalanie ma trwać 100 dni, co oznacza po 34 dni na każdy etap tej fazy,
- przy utracie 30 kg, utrwalanie ma trwać 300 dni, co oznacza po 100 dni na każdy etap tej fazy.

Otręby owsiane są obligatoryjne, zaś pszenne jedynie zalecane.

Proteinowy czwartek OBLIGATORYJNY w każdym z etapów.

1 OKRES :
Produkty dozwolone:
- Proteiny i warzywa z fazy naprzemiennej przez 6 dni z 7
- 1 porcja produktów skrobiowych na tydzień, zamiast 2
- 1 posiłek królewski na tydzień, zamiast 2
- żółte sery dopiero w drugim etapie
- 2-3 kawałki chleba dziennie (40-50 g).
- 1 owoc rano i 1 owoc wieczorem lub mus owocowy bez cukru

2 OKRES :
Dorzucamy kolejne produkty dozwolone:
- 1 porcję produktów skrobiowych (czyli 2 porcje na tydzień)
l- ser żółty do wyboru (albo 40 g sera codziennie o zawartości tłuszczu 20% , albo 40 g sera żółtego o zawartości tłuszczu 40% raz na dwa dni)
3 OKRES :
Pełna faza utrwalania:
- Proteiny i warzywa z fazy naprzemiennej przez 6 dni z 7
- 2 porcje produktów skrobiowych na tydzień,
- 2 posiłki królewskie na tydzień,
- porcja sera żółtego (40 g) o zawartości tłuszczu max. 40 % , codziennie, która może być zastąpiona 100 gramami sera białego z pełnego mleka
- 2-3 kawałki chleba dziennie (40-50 g).
- 1 owoc rano i 1 owoc wieczorem lub mus owocowy bez cukru


No i mam sukces ,waga się nie podwyższyła ,za to zgubiłam jeszcze 0,5kg

~~~~

12 komentarzy:

  1. No i kolejny śliczny sweterek....zastanawiam się kiedy ty machasz tymi drutkami,tempo masz ... gratuluję wytrwałości w diecie .
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod poprzedniczką, śliczny. Pozdrawiam, Ela.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają takie sweterki. Melanże jednak najlepiej wychodzą na drutach prostym wzorem. A mnie tak druty nie lubią....

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Śliczna bluzeczka. Piękne połączenie kolorów niebieskich i brązów. Czy to połączenie "fabryczne", czy może Pani połączyła dwa melanże? A jak robi się z dwóch nitek (żeby paski wyszły grubsze? Mogę prosić o podpowiedź. Pięknie proszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek zachwycający! Dołączam się do prośby o wyjaśnienie sposobu robienia z dwóch nitek oraz o podanie numeru koloru włóczki. Pozdrawiam serdecznie. Ada

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze się,że Wam się podoba.Dziękuję.

    Kasia jak nie pisałam to machałam drutami;0)
    Czasami macham "coś" zastanawiając się nad tym jaki sweterek mam zrobić.

    Nitka jest fabrycznie cieniowana ,zamieściłam krótki opis jak robiłam z dwóch motków we wpisie ,jest to proste ,mam nadzieję ,że zrozumiale napisałam ,w razie czego piszcie uzupełnię wpis.

    Link do włoczki i koloru podałam .

    Jednakże jak patrzę moja partia włóczki miała trochę inne kolory ,więcej ciepłych brązów i czekoladowy ,w tych motkach teraz nie ma tego koloru.Ale też jest ładny ...hmm kto wie czy nie fajniejszy.
    Bałam sie,ze mi nie starczy ,bo dokupic bym nie mogła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra sweterek...:-) Świetnie w nim wyglądasz...:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny sweterek...gratuluje efektywnej diety..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Qrde to jest argument 20 dag zamiast 50.Ja nadal 50.Musze pogadać z moja silna wolą . Paski są rewelacyjne .

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszły te paski, dobrze że ja nie zaczęłam swojego to skorzystam ze sposobu "dwóch motków" :), schodzi mi z wyliczeniem próbki , ale zmotywowana twoim sweterkiem chyba zacznę w tym tygodniu. ja mam w kolorze różowo- grafitowo-ecri.
    Czy dół sweterka nabierałaś jakoś specjalnie ? Ja myślałam o drutach 4,5 . Według wyliczeń z banderoli wyszło mi ,ze powinnam nabrać około 215 o , ale to chyba dużo za dużo
    qrka

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję dziewczyny.Mój nowy rozmiar też mi się podoba ;0))) ,z niedowierzaniem patrze na zużycie włóczki.Mózg mi się jeszcze nie przestawił na inne obliczanie

    qrka wydaje mi się dużo oczek ..no chyba że nosisz rozmiar 50 ,ja nabierałam 160 czek i robiłam na drutach 3,5.

    Nabierałam oczka elastycznie ,metoda jest tu ,ta pierwsza :

    http://mao1.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?588419

    Rób ,rób i chwal się.

    OdpowiedzUsuń