piątek, 7 czerwca 2024

Alpacino

 ~~~~~

Mięciutki, cieplutki i przytulaśny, nudna jestem przy opisywaniu  swetrów z tych włóczek 😁 ale co ja poradzę? One takie po prostu są.

Szkoda, że nie mogę umieścić tu próbki a Wy, że nie możecie jej pomacać. To włóczka skarpetkową, ale nie próbowałam z niej robić skarpetek przypuszczam, że byłyby baraadzo ciepłe.




O dziwo jeszcze wcześnie rano, na letnią bluzkę taki sweter miło wrzucić na siebie gdy się idzie do pracy 😜

A w domu zaczęły mi kwitnąć skrzydłokwiaty, mają kwiaty jak dłoń to chyba efekt podlewania ich wodą, którą zalałam skórki od bananów.





4 komentarze:

  1. Też mam te cholery, skrzydłokwiaty.... Honorowe. Nie kwitną. Sweter cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też nie kwitły teraz się rozbuchały bo podlewałam je wodą z bananów co prawda tylko po jednym kwiatku ale kwitną.
      Przepis prosty skórkę od bananów tnę i zalewam w słoiku gorącą wodą można też dodać skórkę ananasa i łyżeczkę cukru brązowego i zostawiam aż nabierze woda mocy 😜 po 24 godzinach już można podlewać 🪴 ja rozcieńczam trochę potem dolewam drugi raz wodę do słoika. Spróbuj może znowu zakwitną choć liście też mają fajne i stoją w zacienionych miejscach pokoju gdzie inne nie bardzo chcą stać poza tym zdrowe i jonizują powietrze warto je mieć w domu mimo wszystko nawet w sypialni 😁

      Usuń
  2. Bardzo fajny sweter, super wrażenie dodają te ukryte warkocze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam coś dodać żeby nie był nudny a włóczka jest melanżowa więc wzór byłby niewidoczny, ale strukturalne warkocze tak 😁 jeszcze cały z warkoczy mnie kusi z tej włóczki

      Usuń