piątek, 29 września 2023

Kolejna chusta mozaikowa.

 ~~~~~

Moja koleżanka z pracy poprosiłam mnie wiosną o zrobienie chusty mozaikowej koniecznie z włóczki Regia Premium Cashmere po dotknięciu mojej osobistej chusty nie chciała myśleć o innej włóczce. I wcale się nie dziwię, bo włóczka jest miękka, jedwabista i delikatna w składzie ma merynosa, cashmir i poliamid.




Nie musiałam się spieszyć, czas miałam do jesieni i zdążyłam.

Mój plan był taki by chustę wydziergać do Drutozlotu.

To czysta przyjemność przerabiać tą włóczkę i idealnie nadaje się na chusty.

Ta chusta, jak poprzednie dwie,

 są wydziergane ze wzorów znajdujących się w tej samej książce, którą pokazywałam wcześniej.

Zrobiona jest z dwóch motków, na drutach 3,5 mm i zostało z nich tyle


Po blokowaniu okazuje się, że chusta jest całkiem spora, swobodnie można się w nią zawinąć.


Kamila wybrała połączenie pastelowego różu z szarością i wzór zygzaków.



Efekt końcowy bardzo mi się podoba, z czystym sumieniem mogę ją oddać właścicielce.


Właścicielka zadowolona 😁






6 komentarzy:

  1. Przecudowna chusta. Czy jest trudna do zrobienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama technika niej jest trudna polega tylko na przekładaniu nitki, jest łatwiejsza od żakardu bo nie trzeba pilnować naprężenia nitki. Jedyna trudność to pilnowanie wzoru ale tego się nie uniknie 😜 wzór jest łatwy do zapamiętania, a w książce wszystko ładnie rozrysowane mimo, że jest w języku niemieckim w translatorzy przetłumaczony prosty opis jest zrozumiały.

      Usuń
  2. Małgosiu mieć taką koleżankę jak Ty, to skarb🙂, chusta jest prześliczna..pozdrawiam bardzo serdecznie Małgośka 🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta! Całkowicie zgadzam się z przedmówczynią, taka koleżanka jak Ty to skarb :) Pozdrawiam serdecznie, Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również pozdrawiam

      Usuń