niedziela, 24 września 2023

Jurata.

 ~~~~~

Kiedy zobaczyłam sweter u Reni Grabskiej i przeczytałam, że potrzebuje testerek wzoru, szybciutko zgłosiłam się do testu. Wiedziałam z czego ten sweter wydziergam.

Ta włóczka bardzo mi się spodobała była jedwabista w dotyku, lejąca, problemem był tylko wybór koloru: jeansowy, granatowy, śliwka…..w końcu wyszło jak zawsze zielony 🤣

Uważam, że ten sweter świetnie wyglądałby w każdym z tych kolorów.

Włóczka o której piszę to Pro Lana „Golden Socks Business Bamboo” jest to mieszanką wełny merino, wiskozy bambusowej i poliamidu. Można podobno prać w pralce do 40 st i się nie filcuje.

 Nie próbowałam, ja swoje swetry piorę ręcznie. 




Na sweter zużyłam 350 g włóczki, druty 3 mm i 3,25 mm  jest on dosyć duży.

  

Wzór do nabycia TU

Sam wzór jest świetnie napisany, idzie się jak po sznureczku, nic nie zmieniałam robiłam dokładnie krok po kroku. Sam ażur jest piękny i łatwy do zapamiętania, a konstrukcja swetra oczywiście moja ulubiona 😁


Kolor swetra najbardziej rzeczywisty to ten w promieniach słońca.






8 komentarzy:

  1. Piękny sweter, chętnie kupiłabym wzór, ale nie mam instagrama, może masz namiary autorki na ravelry lub blogach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mam już umieściłam w poście link do Ravelry 😁

      Usuń
    2. Dziękuję, kupiłam wzór, nawet zdążyłam skorzystać z rabatu :)

      Usuń
    3. O to super, że się udało jeszcze skorzystać

      Usuń
  2. Jak zawsze cudnie Małgosiu, podziwiam te Twoje udziergi i zazdroszczę, ale tak pozytywnie 🙃🥰, bardzo lubię do Ciebie wpadać....pozdrawiam serdecznie Małgośka 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, zatem będę pisać 😁

      Usuń
  3. Przepiękny sweter!!! Ślicznie dobrałaś włóczkę do projektu. Też bardzo lubię takie otwarte kardigany. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też takie lubię, bo są wygodne, ale też muszę mieć trochę dzianiny żeby się zawinąć ale żeby nie rozłaził się na boki. Ta konstrukcja zawiera wszystko co lubię.

      Usuń