sobota, 15 października 2022

Nowości u „Królowej Owcy”.

 ~~~~~

Dawno nie było opowieści o włóczkach.

Dzisiaj cały wpis poświęcę nowościom jakie pojawiły się w sklepie „Królowa Owca” bowiem kolekcja włóczek skarpetkowych poszerzyła się o kolejne firmy.

W sklepie znajdziecie tylko i wyłącznie włóczki skarpetkowe czyli takie które mają domieszkę poliamidu dla ich wzmocnienia i są grubości tzw. fingering czyli około 420 m w 100 g.

Oczywiście określenie włóczka skarpetkowa nie oznacza, że tylko i wyłącznie z niej robi się skarpetki 😜

Nadaje się właściwie na wszystko: skarpetki, rękawiczki, czapki, szale, kominy, swetry ja nawet zrobiłam z niej dwie spódnice.

Dla mnie jest to najbardziej uniwersalna grubość i najwiecej właśnie z takich włóczek mam swetrów. Jest doskonała do łączenia z innymi włóczkami np.: moherem. Można też przerabiać ją podwójnie. Na sweter wystarczą zwykle 3 motki, a  na obszerny lub dłuższy cardigan 4 motki.

Wbrew pozorom mi o, ze to jedna kategoria włóczek wybór jest spory zarówno w kolorystyce, farbowaniu jak i składzie.

Przepiękna włóczka Woolly Hugs, przyjemna w dotyku i pięknym długim, intensywnym farbowaniu z efektem ombre. Chodzi za mną połączenie dwóch motków różnych kolorów i przerobieniu jej w paski ze zmiana co 2 rzędy efekt będzie wow 🤩



Inna włóczka z tej firmy to Merino Silk Socks, miękka, sprężysta wełna o luźniejszym skręcie na razie w czterech kolorach, k których ja już jeden testuję



Inna nowa firmą, która się pojawiła jest Pro Lana mamy tu obłędną w kolorystyce Dream-lace podobna do Kolibri z długimi przejściami kolorów


Na zdjęciach jest ten sam kolor motki zaczynaja się po prostu w innym miejscu.

Inną propozycją są kolorowe kulki Socks Ball dostępnych jest aż 11 kolorów i każdy kusi.


I jak tu wybrać jeden motek ? No jak żyć? 🙈


Dla tych co lubią dodać trochę blasku do swoich robótek są motki ze srebrną nitką.


Na koniec jeszcze ciekawa propozycja od Rellany to Cashmere-merino niezwykle miękka, farbowanie z lekkimi przetarciami zamyka się w jednej gamie kolorystycznej.


Nie są to wszystkie nowości w sklepie. Jak widzicie jest w czym poszaleć, nie ma nudy choć to ten sam rodzaj włóczek a co najważniejsze można je łączyć, bo wszystkie są tej samej grubości.

Ja kilka 😜 motków już wybrałam a Wy?






6 komentarzy:

  1. Wybór ogromny i wcale się nie dziwię, że trudno się zdecydować, od którego zacząć. Te motki z długimi przejściami kolorów są cuuudne! Idealne na jesienne sweterki i chusty. Na pewno któryś nabędę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystko się nada 😁 a ja jak patrzę na nie to w głowie mam setki pomysłów tylko ten czasssss….szkoda ze się nie da go zagiąć lub zapętlił tej godziny dziergania 🤣

      Usuń
  2. Przecudne wszystkie są! Nie wiedziałabym na które się zdecydować. Niesamowita różnorodność:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak aż ciężko się zdecydować niestety.

      Usuń