czwartek, 13 czerwca 2024

Sweater no 28

 ~~~~~

Mój czekoladowy sweter wzbudzał wiele pytań i wątpliwości czy nie za gruby, czy nie za duży, czy nie za długi, czy w ogóle go kończyć?



Jak już pisałam wcześniej sprułam go do pach, zmieniłam liczbę oczek, jest węższy ale nadal dosyć obszerny.

  

Zabrałam go na spotkanie robótkowe i komisyjnie zostało przegłosowane, że ma zostać ukończony i tym oto sposobem mogę Wam pokazać „Sweter no 28” kolejny z przytulaśnych i oversizowych swetrów, efektownych, wygodnych i łatwych w dzierganiu.

Trzy cienkie niteczki przerabiałam na drutach 3,75 mm dzianina jest miękka, lejąca i ciepła w końcu to alpaka, jedwab i merynos.

Jestem zadowolona z efektu, a czekoladowej włóczki mam jeszcze tyle, że starczy na jeszcze jeden sweter …. może tym razem jakiś rozpinany? 🤔

Pomyślę o nim jesienią.


1 komentarz:

  1. Sweter jest super, dobrze, że głosowanie wypadło na jego korzyść :-) Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń