środa, 1 marca 2023

Getry.

 ~~~~~

Moja przyjaciółka poprosiła mnie o zrobienie getrów takich z lat naszej nastoletniej młodości 😁


Miała taka potrzebę ponieważ kupiła kozaki które w łydce były trochę luźne i postanowiła ten luz wypełnić.

Na jej życzenie miały być wesołe i kolorowe, a ja musiałam dobrać motek włoczki do wybranego przez nią koloru, bo getry nie mogły być zbyt cienkie.



Nabrałam oczka na druty 3,5 mm, nie wiedząc jeszcze jaki konkretnie przyjmą kształt, zaczęłam przerabiać podwójna nitką, najpierw ściągacz, potem pojawiły się warkoczyki więc przerzuciłam się na druty 4 mm. Dziergam luźno więc inni mogą użyć drutów większych, przy okazji zrobiłam Opis żeby wiedzieć jak wydziergać drugą, którym się podzieliłam na instagramie.





Jest to wyrób uniwersalny jak się okazało, bo można nosić na nogach i rękach jako zarękawki 🤣



Uwierzcie mi świetnie się przy ich dzierganiu bawiłam, a przy zdjęciach jeszcze lepiej 😁




Getry już poleciały do właścicielki i mam nadzieje, że będą przydatne i sprawia jej tyle radości co mi przy dzierganiu, na pewno są z dobrą, optymistyczną energią.

Przy okazji też wygięłam jej spinkę, by mogła spinać swoje swetry.


Wszystko dotarło już na miejsce, wiec mogę się ujawnić bez psucia niespodzianki 😜







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz