środa, 16 lutego 2022

Opal Uni.

~~~~~

Dzisiaj chciałam Wam pokazać, że Opal to nie tylko wielokolorowe motki z różnym farbowaniem inspirowane zwierzętami, kolorem natury, krajobrazami czy obrazami.

Opal to również motki jednokolorowe, które możemy stosować właśnie do łączenia z tymi bardzo kolorowymi motkami dając jeszcze inną możliwość ich przerobienia.

Możemy z nich dziergać swetry, chusty, skarpety, rękawiczki, szale…..słowem co nam przyjdzie do głowy i co nam podsunie nasza wyobraźnia.🤓

Hitem są kolory neonowe i tu mamy cztery soczyste kolory: żółty, zielony, różowy i pomarańczowy

Wszystkie są piękne i intensywne a w robótkach dodają światła, blasku, warto po nie sięgać nawet zrobić rządek czy dwa np.: w swetrze na rękawach czy przy plisach na pewno intensywny kolor doda pazura.👌



Myślałam o swetrze takim jak z archiwum X 

tylko pasek miał być neonowy żółty lub zielony, a sweter czarny lub szary 🤩 kiedyś może jeszcze zrobię 😜

Do tych kolorów neonowych dołączyło na razie osiem kolorów tradycyjnych Opal Uni i będzie się ich pojawiać coraz więcej 


  




Kolory są stonowane i najbardziej uniwersalne, pasujące do wielu połączeń, można robić żakard na jasnym czy ciemnym tle, albo pasiaste skarpetki jak moje Kolibry na pewno ekstra też by wyglądały w wersji ciemnej.

Motki są duże 100g i mają 420m o typowo skarpetkowym składzie czyli 75% wełna 25% poliamid.


 


Włóczka po praniu mięknie, ja piorę zawsze gotowy wyrób w Eucalanie.

Co sądzicie o tych kolorach?

 Jakiego koloru Wam brakuje w ofercie?



6 komentarzy:

  1. Oj, śliczności! Rzeczywiście - włóczki skarpetkowe świetnie nadają się na swetry - są wytrzymałe, cieniutkie i dają wiele możliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz absolutną rację i właśnie dlatego bardzo często sięgam po nie przy dzierganiu swetrów.

      Usuń
  2. Piękne są te neony! Mam przyjaciółkę, która bardzo lubi nosić takie mocne kolory i wyglada w nich dobrze. Ja bym chyba tylko zdecydowała się na małe detale, tak jak ty:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również podziwiam u innych całe swetry neonowe, ale ja chyba aż taka odważna nie jestem,za to jako małe akcenty owszem tak.

      Usuń
  3. Opal to od dawna "mercedes" wśród skarpetkowych, i kolory ma trwałe, że tak powiem "niespieralne" przy pierwszym praniu. Absolutnie wart swojej ceny. Te kolory, które pokazałaś, są przepiękne, "neony" też:). A jakbym miała marudzić, to brakuje jasnego morskiego i tzw "jaja drozda" :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu mi brakuje jeszcze żółtego i zielonego.
      Cieszę się bardzo,że o tym wspominasz,bo to ważna informacja dla dziewiarek.
      Kolory rzeczywiście nie puszczają w wodzie, nie farbują i nie tracą na intensywności.
      Już miałam przygody z farbowaniem włóczek, szczególnie niebieskich, przy skarpetkach żakardowych z białym tłem opłakany widok.Przy Opalu zapomniałam,że mogę mieć taki problem dlatego go uwielbiam.

      Usuń