poniedziałek, 27 grudnia 2021

Czapki damskie.

 ~~~~~~

Mimo, że fason uniwersalny i właściwie taki sam jak w poprzednich czapkach, ale te są zdecydowanie damskie.

 Za sprawą kolorów jak i dodatku nitki moherowej można przypisać im charakter damski, ona też powoduje, że kolory są mgliste, mniej intensywne a całość przytulnie puchata.

  

Widać w chuście i rękawiczkach intensywność barw jakie ma  włóczka skarpetkowa Opal  

i w czapce jak wyglądają one po dodaniu włóczki moherowej.

  

Na taki komplet potrzeba 3 motków włóczki Opal i jeden motek Kid-silka. Zostanie jeszcze pół motka Opala na zrobienie rękawiczek lub skarpetek 😜

Ten komplet z  chustą dostała moja Sis i nosi go z miłością wielką.




Tak prezentuje się moja osobista czapka od kompletu z rękawiczkami. Do jego zrobienia wystarczy motek włóczki Opal i motek Kid-silka.


No i blogger mi się zbuntował nie mogę odpowiedzieć na Wasze komentarze... no co jest?🤔 
Pewnie dlatego, że post napisałam dawno a nie opublikowałam. Za oknem śnieg a tu piękna jesień.




 


5 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tych włóczek - fajnie, że pokazujesz, jakie powstają z nich wyroby. Czapki są świetne! Dodanie moherowej włóczki cudnie je "upuchaciło" :) Małgosiu - nieśmiało przypomnę, że kiedyś zapowiedziałaś, że opowiesz nam jeszcze raz o torbach, w których przechowujesz swoje robótki :) Ja z chęcią przeczytam, bo myślę nad zakupem takiej torby, ale chciałabym, żeby miała pasek, który mogłabym zarzucić na ramię - myślę o takie niedużej torbie na wyjazdy. Czy mogłabyś coś takiego polecić? Z góry bardzo dziękuję! I pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu postaram się zrobić taki wpis. Nie mam co prawda torby z długim paskiem, ale pokażę te co mam.

      Usuń
    2. Dziękuję! Z radością przeczytam!

      Usuń
  2. Małgosiu, czy mogłabyś podać nr Opala z czapki z dodatkiem różu, bardzo mi się podoba, a jak patrzę u Królowej Owcy, to nie wiem, który to kolor? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to kolor Gutenachtgeschichten 9892
      Buziaczki.

      Usuń