sobota, 12 czerwca 2021

Zielony jak Opal.

 ~~~~~

Wszystko się zgadza i kolor, i nazwa włóczki 😉

Sweter skończyłam już jakiś czas temu, pięknie się zblokował i nawet miałam okazję go ubrać kilka razy.

Oczywiście zastanawiam się nad długością rękawów czy nie za krótkie 🙈 chociaż z resztek wełny zdążyłam już zrobić skarpetki i został mi tylko malutki kłębuszek.

Niestety ciężko mi zawsze to ocenić, bo moje rękawy zwykle są długaśne, bo lubię jak się ciągną 😁 nie zawsze to jednak pasuje, w tym swetrze na pewno nie.




Wzór: Sweet Country Sunrise jacket z modyfikacjami plisy
Włóczka: Opal od Królowa Owca podwójna nitka, niecałe 5 motków 
Rozmiar: M
Druty: 3,5 mm i 4,5 mm


Rękawki są bufiaste i sweter krótki. Chciałam też by w końcu było widać moje piękne bransoletki 🤣


No to teraz chyba czas pokazać jak się prezentuje na osobie.



A w ogródku zaczął się czas mojej róży.
Nawet nie wiem co to za odmiana, rośnie tu wiele lat jest drobna, ale to spory krzak i obłędnie pachnie. Czuje się jak w różanym ogrodzie mojej babci. A co najważniejsze to miejsce jej o dziwo służy, w cieniu, pod ogromnym klonem czym mnie niezmiennie zaskakuje.
W tamtym roku ją trochę podcięłam wycięłam stare gałązki, odmłodziłam, związałam ją nadając bardziej zwarty kształt. Teraz odwdzięcza się mnogością pąków i zapachem.



Ta mała gałązka w mojej ręce powoduje, że dom pachnie różanym ogrodem. Niesamowite jaka jest moc w tym małym kwiatku.


Pachnie dzisiaj ciepłym deszczem i różami szkoda, że nie mogę Wam tego zapachu wysłać, ale przesyłam serdeczne pozdrowienia.

8 komentarzy:

  1. Uroczy sweterek, taki kobiecy. Jak dla mnie rękawy są w sam raz 😁. No i kolor presliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i na razie chyba takie rękawy zostawię. W ostateczności mogę spruć bufki i zrobić węższe i na pewno wyjdą wtedy dłuższe.

      Usuń
  2. Małgosiu, jak ładnie wiosennie wyglądasz w tym sweterku! Zapach róży wyobrażam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wersja jest dużo ładniejsza niż oryginał. Bardzo wiosenna i radosna. I bardzo ci w nim łądnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Zielony lubię w każdej odsłonie 💚😊

      Usuń
  4. Rękawy odpowiednio długie, jest miejsce na bufkę. Ładny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie będę robić dłuższych rękawów, no bo przecież nie wszystkie moje swetry musza mieć rękawy jak na ręce gibona 😜

      Usuń