poniedziałek, 7 grudnia 2020

Ostatni przyjaciel.

 ~~~~~

Ostatni przyjaciel w tym roku, bo już chyba nie dam rady kolejnego wyprodukować 🤣

Nie jest powiedziane, że jakiś jeszcze nie powstanie myślę, że nawet nie ma takiej możliwości.

Ta wersja long zawiera wszystko, przez to jest taka wypasiona.

 Jest faktura, są warkocze i jest żakard. Zawiera też miłość do czterech łap 🐾


Na dole płaszczyka spacerują pieski.


Płaszczyk nie jest mój, będzie go nosić moja przyjaciółka w dalekiej Kanadzie.


Wzór: Girlfriends
Druty: 3,5 mm
Włóczka: YarnArt „Jeans” kolor 82, 14 motków + 1 motek ecru na żakard.
Rozmiar: XL



Jak się Wam podoba ta wersja? 
Nieskromnie powiem, że mi bardzo i pewnie sobie też taki zrobię. 😜


15 komentarzy:

  1. Piękny! Kolor śliczny. I długość świetna! Mnie najbardziej fascynuje w tym wzorze to, że tyle modyfikacji można zastosować i każdy wariant wychodzi świetny! A jaka to włóczka i jakie druciki (rozmiar)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu moim i przyjaciółki, wiem, że też jej się spodoba, bo ma piesia. Ostatni jak dostała to się popłakała z radości 😂 Dla takich osób warto dziergać.
      Tak ten sweter jest rewelacyjny i wygodny w noszeniu. Jak widać podatny na zmiany 😜 żeby nie było nudno.
      Asiu już dopisałam wszystko w poście.😊

      Usuń
  2. Jest świetny, z czego go robilas Małgosiu, jakieś dane techniczne, czyli nr druta ilość motkow. Zawsze mnie to interesuje 😉. Kto wie, może kiedyś też zrobię sobie płaszczyk 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu już wszystko dopisałam. Na taki płaszczyk idzie około 14-15 motków w zależności jaki będzie długi i szeroki. Też dużo zależy od wzoru. Ja kupuje zawsze 16 potem mi zostają 😉 czasami jeden, czasami dwa. Chyba koc z tych resztek zrobię 🤣

      Usuń
  3. Śliczny w każdym calu 😍😍😍😍 i wykonanie i kolor i wzór 😘😘😘😘😘 i psiaki oczywiście też 🐕🐕🐕🐕🐕
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba 🐾🐕🐾🐕

      Usuń
  4. Sweter przepiękny, a do tego psi wzorek!!! Mega. Przyjaciółka zada szyku:-)))
    Zdolna jesteś niesłychanie. Bardzo się cieszę, że znów swoje cuda nam pokażesz!!
    Magdalenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️ Mam nadzieję, że dumnie będzie paradować 😁
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Pani Małgosiu po prostu cudo,kolorek śliczny 🥰🥰....
    Pozdrawiam serdecznie Małgośka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudny! I jaki dopracowany! Kawał poważnej, porządnej roboty. Piękny:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny!Zauwzylam ze kilka pani nowych swetrow powstalo na podstawie tego wzoru.Wyglada wiec na to ,ze jest pani bardzo zadowolona .Zastanawiam sie czy jest przystepny bo ja jestem w dziedzinie swetrow raczej mocno poczatkujaca.Kupilam Summer i zaczynalam kilka razy i na tym etapie skonczyla sie moja przygoda z tym swetrem.Pozdrawiam serdecznie. Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tak jestem zadowolona z tej konstrukcji swetra i nie tylko ja, dlatego powstało tyle jego wersji.
      Jolu ja tez robiłam Summer. Nie za bardzo lubię ten sweterek, ponieważ przy podnoszeniu rąk, przez to, że ma opadające ramiona odsłania mi boczki 😜 Może być tez tak, ze coś źle zrobiłam 🤣
      Ten wzór wydaje mi się prostszy i w robocie i w opisie.

      Usuń
  8. To wspaniale,dziekuje bardzo za rozwiaie moich obaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze dasz radę 😉 jak gdzieś utkniesz daj znać pomogę.

      Usuń