czwartek, 31 grudnia 2020

Ostatni dzień roku.

 ~~~~~

Jak ja się cieszę, że on już odchodzi 😄

Ten rok wyjątkowo był dla mnie trudny i bolesny, ciężko mi się było pozbierać i właściwie gdyby nie moje przyjaciółki, brat i bratowa to chyba leżałaby na łopatkach.

Moje best nine 2020 jest w kolorze nadziei, króluje tu zieleń i natura, to miłe zaskoczenie.

Finisz jest w sumie optymistyczny: zakwitł amarylis na parapecie, Benji rośnie i dostarcza dużo radości, chodzimy do ogródka na siku i od razu siada i chce ciastko 😄 dostarcza mi wiele radości, ale dalej jęczy.

Na ostatnim spacerze w lesie znalazłam jeszcze kurki tyle, że mrożone 😂



Wyciągnęłam jeden (zaznaczam tylko jeden) worek włóczek i dumam co i z czego robić.
Szukam pomysłu drugi rok na moją brushedkę i nie wiem czy łączyć kolory czy może dokupić motki i zrobić każdy kolor osobno, a może połączyć ją z inną nitką dla wzmocnienia? 
Znalazłam też woreczek skarpetkowych włóczek, skarpetki do glanów takie jakieś dłuższe, z fajnym wzorkiem też bym mogła mieć 😄


Cały rok przede mną, materiał jest więc zapewne coś powstanie.
Dzisiaj będę szukać inspiracji, oglądać filmy, zaczęłam szal dla przyjaciółki, zrobiłam sałatkę z szynką parmeńską i sylwestrowym, brokatowym balsamico 😋 zdążyłam napisać ten post.


Zostawiam za sobą smutki i 15 kg zupełnie bez żalu 😜
 A dla Was zostawiam życzenia:

Kochani bądźcie zdrowi wszystko inne da się zrobić, cieszcie się drobnymi rzeczami, niech wena twórcza Was nie opuszcza, a tęcza kolorowych włóczek niesie nadzieje na lepszy dla nas czas.

Szczęśliwego Nowego Roku!




8 komentarzy:

  1. Niech Rok 2021 będzie szczęśliwy,niech wena twórcza Cię nie opuszcza,nich dziecko piesek rośnie i następne kilogramy idą w zapomnienie i niech się spełniają marzenia te małe i te duże i niech zdrowie dopisuje najlepsze.Do siego Roku dla Ciebie i Twojej Rodzinki życzę 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za piękne życzenia 😘

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się koniec twojego roku, bo wróciłaś do nas i dajesz nam mnóstwo radości swoimi postami. Znając ciebie z pokazanych włóczek powstanie wiele pięknych dzieł. Wszystkiego co najlepsze i osobne głaskania dla Benjiego:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Benji wygłaskany i dzielnie przetrwał Sylwestra na zabawie z nami🥰
    Z Toffikiem spędzałam Sylwestra jak z dzieckiem na rękach tak się bał 😞

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu - niech ten rok będzie dobry! Niech przyniesie spokój, zdrowie, radość! Niech da dużo dni z weną i siłą do jej realizacji!
    Piękny jest ten sweterek w kolorze radości! A Benji taki słodki! Jak już rozumie, gdzie trzeba siusiać :)
    Moja Luna bardzo się bała wystrzałów... A że mieszkam na dużym osiedlu, to ich końca nie było widać...
    Jeszcze raz - wszystkiego dobrego!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu Tobie też wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok.
      Dla mnie pewnie będzie pełen wyzwań mniej włóczkowych, bo muszę nalać trochę oleju do małej główki Benjiego żeby lata spędzane były pełne radości i zrozumienia 😊 z obu stron.

      Usuń
  5. Maosia dałaś radę bo jesteś zajebista 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😄jak to by powiedziała mała Mi:
      Zajebistość to moja cecha wrodzona. 🤣

      Usuń