poniedziałek, 28 grudnia 2020

Gwiazdki.

 ~~~~~

Zaspokoiłam jeszcze w tym roku moją potrzebę gwiazdorzenia 🤣



Wpadł mi w ręce wzór jednej gwiazdki i tak mi się spodobał, że postanowiłam ją zrobić i wcale nie z potrzeby posiadania.

Nawet nie miałam za bardzo materiału oprócz sponiewieranego przez Benjiego motka bawełny.

Ponieważ miała to być tylko wprawka dla zabicia czasu machnęłam gwiazdkę, a potem drugą, trzecią...

Ooo i kolejny wzór i ten też fajny.







Takim sposobem powstała cała Droga Mleczna.

Gwiazdki wygotowałam, wykrochmaliłam i są pięknie białe.

Przyczepiłam je na ścianie za pomocą specjalnej plastycznej masy, która nie zostawia tłustych śladów.




Podoba mi się ta dekoracja i nawet choinki nie potrzeba😜
Co o tym sadzicie?

Reszta gwiazdek dołączyła do prezentów jako miły, dekoracyjny dodatek.

Zostawiam wzory, zapewne się przydadzą, albo ktoś z Was wydzierga swoją Drogę Mleczną.

Zapraszam jeszcze  na kawałek bezglutenowego ciasta 

Co wybieracie wilgotny piernik z pomidorami czy makowiec? 😜

Zapewniam oba dobre, tak ocenili to glutenowi współzjadacze. 🤣





10 komentarzy:

  1. Gwiazdki... albo śnieżynki wyszły przecudne. A pomysł przyczepienia ich na ścianie bardzo fajny. Mam poczucie, że jeszcze bardziej podkreślił ich urodę. Ja pożeram jedno i drugie:-)

    Spokojnego czasu ,
    Magdalenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      To wybierasz zupełnie jak ja 😄 na talerzu lądują zazwyczaj dwa kawałki

      Usuń
  2. Piękne śnieżynki , bardzo lubię takie dekoracje- u mnie wiszą w oknie i za szybą biblioteczki. Dziękuję za wzory !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też wisiały kiedyś na oknie, a tym razem potraktowałam je niestandardowo 😊
      Gwiazdki są tak piękne, że żal by było się nie podzielić 😉

      Usuń
  3. Piękna dekoracja! Wspaniały ciekawy blog, wcześniej nie znałam, ale teraz nadrobię. Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za dzielenie się pomysłami, wzorami. Zdrowia i radości! Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Ewo.
      Cieszę się, że zajrzalaś tu do mnie. Rozgość się i czuj jak u siebie.😁
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękna kolekcja świeżynek :) super fajne na turkusowej ścianie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, śliczne te gwiazdki! Ja dostałam w tym roku cały zestaw od mojej mamy i powiem szczerze, że nic tak pięknie nie rozjaśnia ciemnego dnia jak właśnie one :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję 😘
    Tak to prawda gwiazdki na ścianie bardzo przyciągają uwagę jest jakby jaśniej i ich biel podbija kolor ściany.
    Chyba ich nie ściągnę 🤣

    OdpowiedzUsuń