sobota, 21 maja 2022

Kolorowy.

 ~~~~~

Niczym tęcza na niebie na którą musimy czekać, bo nie jest codziennym zjawiskiem, sweter doczekał się krótkiej i szybkiej sesji zdjęciowej, bo wiało okrutnie i było zimno 🤣



Warto jednak pokazać, że włóczka skarpetkowa nie oznacza dziergania tylko skarpetek i że nic innego z niej nie wyjdzie. Wyjdzie i to bardzo wiele wystarczy tylko uruchomić wyobraźnię i nie ograniczać się do schematów.

Ta bajecznie kolorowa włóczka skarpetkowa to Rellana „Kolibri” znajdziecie kilka nowych kolorów u Królowa Owca nadaje się też na chusty entrelacowe, bo ma długie przejścia i już kolejny kolor sobie upatrzyłam, tylko doba za krótka 🤣

Mój sweter jest dosyć obszerny i długi wiec użyłam 3,5 motka.  Brzegi swetra i kieszenie są wykończone i-cordem


Sweter jest tak kolorowy, że nie przejdzie się koło niego obojętnie poprawia nastrój i daje dobrą energię.

Chcecie zobaczyć jak wygląda noszony?


No dobra zaczynamy 😁



Tak się prezentuje i trochę zazdroszczę, że nie jest mój, bo wyszedł bardzo fajny😜 


No chyba sobie też taki wydziergam….kiedyś.





14 komentarzy:

  1. Jest rewelacyjny!!! I pięknie w nim wyglądasz! Oj, cudna ta włóczka - chcę!!! I z pewnością ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Asiu 🥰 No i chyba muszę sobie taki zrobić, tylko nie wiem jaki kolor wybrać 🙈 taki kolorowy czy inny, bo jest kilka fajnych. A fason wymyślony jeszcze przed erą Girlfrendsów, ale bardzo podobny i mi się sprawdza mam taki sweter w granatowe paseczki i to jego powtórka.
      Pozdrawiam Mao

      Usuń
  2. Fantastyczny sweter, aż chce się go mieć. Fakt, z włóczek skarpetkowych można robić wszystko. W moim wypadku są to pledy. Do sweterka się przymierzam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję 😘
      Pled mam w planach, ale na razie zbieram resztki, kłębuszki po 8 g, bo chcę zrobić z kwadracików i każdy inny. Proszę moje koleżanki zawsze o odwinięcie kawałka, czasami takie resztki komuś zostają to ja przygarniam wszystkie 😜
      Pozdrawiam Mao

      Usuń
  3. Czytając "włóczka skarpetkowa" byłam przekonana, że tylko na skarpetki taka włóczka sięnadaje. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czasami to nieoczywiste, że z takich włóczek możemy dziergać swetry, szale, rękawiczki,czapki....

      Usuń
  4. Sweterek piękny. Czy można prosić o wskazówki co do sposobu wykonania. Pozdrawiam. M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się rozpisać chociaż konstrukcja trochę pojechana 🤣 taka moja kombinacja, ale dzięki temu daje szałowy kołnierz.

      Usuń
  5. Jaki piękny 'koliberek' wylądował w Twym ogrodzie! :)) Świetny sweter!
    Widziałam tę włóczkę też w Liloppi, kusiła mnie, a teraz kusi jeszcze bardziej, bo lubię kolorki ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.
      Ta włóczka potrafi kusić 😜 ma takie piękne kolory.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję,też mi się podoba i ciągle zastanawiam się nad egzemplarzem osobistym.

      Usuń