niedziela, 31 października 2021

Festiwal kolorów.

 ~~~~~

Natura nam zorganizowała festiwal kolorów i oby trwał jak najdłużej ze słonecznym oświetleniem na tą piękną scenę.

Dzisiaj był wyjątkowo piękny i ciepły dzień, ze spaceru nie chciało się wracać do domu. Benji na samo słowo spacer staje na równe nogi, a emocje nim tak kręcą, że popiskuje, trąca nosem i ponagla by z nim wyjść 🤣 dzisiaj nie musiał długo prosić.


Było bieganie, skoki, zabawa z szarpakiem a potem dłuższy spacer i możliwość węszenia i wkładania wszędzie ciekawskiego nosa.


U mnie na głowie też porządek czyli odświeżony kolor i podcięte włosy. Mogę się nimi jeszcze nacieszyć bez czapki. Bardzo lubię short boba i do koloru też się przyzwyczaiłam czuję się w tej całości jak milion dolarów 🤣


I najważniejsze, że w końcu znalazłam fryzjera na miejscu, z którego jestem bardzo zadowolona, a cena za usługi jest baaardzo przystępna.

Mój jesienny koszyczek robótkowy też jest kolorowy wiec wpisuje się doskonale w post. Włóczka oczywiście skarpetkowa od Królowej Owcy takie fantastyczne kolory ma Rellana „Kolibri” .



Tym razem nie dziergam skarpet 😜 będzie co powiesić na tym starym wieszaku.


W sklepie dostępne są dwa kolory i posiadam oba, bo nie potrafiłam zdecydować się na jeden 🙈

Kochani korzystajcie z pogody i spacerów póki się da. Będzie lać, wiać, chlapać, mrozić i zacinać zimnym wiatrem będziemy wtedy dziergać skarpety. Zostawcie włoczki w koszyku i ruszajcie w teren.
Buziaki.




8 komentarzy:

  1. Extra ten fryz!
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i świetnie się w niej czuję 😜

      Usuń
  2. Wyglądasz pięknie, radośnie i młodo!
    Oj przyglądam się tym cudnym motkom od jakiegoś już czasu. Są takie energetyczne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu to ta fryzura mnie tak nastraja radośnie wreszcie mam na głowie to co zawsze chciałam 😜
      A motki są kuszące.

      Usuń
  3. Śliczna fryzurka i Benji taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Benji to słodki czort 😜

      Usuń
  4. śliczna ta włóczka, kolory zachwycają
    pupil uroczy i w te fryzurce ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak ta włóczka jest cudna sweter fajnie się robi ale myślę już o chuście ona ma taki power w sobie.
    Dziękuję ślicznie lubię swój nowy kolor i nowe cięcie i cieszę się, że znalazłam fajna fryzjerkę.

    OdpowiedzUsuń