wtorek, 20 kwietnia 2021

Tęga szafa.

~~~~~

Wiem jak czasami trudno dostać fajne ciuchy w dużym rozmiarze, niby wszystko jest ale.... kurcze zawsze to ale.

Niewiele tak naprawdę jest ciuchów w dużym rozmiarze, przyzwoitej jakości i cenie, bo czasami rozmiar M czy L ledwo mieści się na moją córkę w rozmiarze 36, a rozmiarówka kolekcji kończy się zazwyczaj na xl i z ekstra large nie ma nie wspólnego. Jakaś taka jest chińska w skali mikro.

Wiem ile czasu zajęło mi kompletowanie mojej szafy. Mam tą przypadłość, że jak coś leży fajnie, jest dobre gatunkowo to kupuje czasami nawet podwójnie w różnych kolorach.

Tym razem poczyniłam fajne zakupy wiosną z myślą o jesieni i zmieniłam dietę 🙈 niektórych rzeczy nie miałam okazji nawet założyć, albo ściągnęłam metki, albo wiszą z metkami, a niektóre z nich założyłam raz, może dwa razy. Niestety też włącza mi się tu wstrętny nawyk oszczędzania, chyba wyniesiony z domu i czasów komuny. Nowe zdobycze były na okazje i wyjścia, dlatego nie niszczę ubrań.

Niestety nie da się ich w moim obecnym rozmiarze nosić, przeróbka jest bez sensu, spruć jak swetra się nie da 🤷‍♀️ pomyślałam, że może któraś  z Was będzie zainteresowana i odkupi coś ode mnie.

Szkoda żeby leżały i czekały na mój większy rozmiar, choć powiem Wam uczciwie, że mam dylemat i jestem trochę zła, bo na prawdę żal mi niektórych perełek na które długi czas polowałam, jak kurtki skórzane i z eco skóry i żeby było śmieszniej w moim rozmiarze takich fajnych nie ma, bo mam za duży biust 😤

Moim przekleństwem jest to, że tyję i chudnę z rozmachem i niestety noszenie ciuchów nie obleci, bo albo się nie mieszczę albo na mnie wiszą 🤷‍♀️

Teraz mam do sprzedania normalny rozmiar damski ( nie chiński ) 46 

 

Wymiary: biust 110 cm, pas 102 cm, biodra  118 cm, długość 95 cm

Cena : 40 zł + koszty wysyłki


Sukienka to dzianina bawełniana z elastanem i nadrukiem w motyle. Uszyta jest z klinów, lekko dopasowana w talii rozszerza się na dole, ładnie leży.

Tu kolejne zdjęcie poglądowe.

  

Dwie sukienki są identyczne jak na tym zdjęciu tylko w innych kolorach.
Rudo- czarna i biało- czarna. Obie są z bardzo przyjemnej rozciągliwej dzianiny z nadrukiem. Lekko dopasowane w talii ołówkowe na dole. Długość do kolana ( ciężko dostać w sieciówkach sukienki zakrywajace porządnie tyłek) na ramionach ma troczki dzięki którym możemy regulować szerokość ramienia. Dekolt w szpic z przodu i z tyłu.



Wymiary: biust 108 cm, pas 102 cm, biodra 116cm, długość 93 cm

Cena za sztukę : 40 zł + koszty wysyłki

Ruda sukienka sprzedana.


Kurtki, obie z firmy "Mango", dobrej jakości.
Pierwsza typowa Ramoneska z miękkiej eko skóry świetnie się układa, jest komfortowa nawet po zapięciu nie spłaszcza biustu.

Wymiary: biust 116 cm, biodra  120 cm, długość 64 cm, długość rękawa od ramienia 62 cm

Cena : 190zł + koszty wysyłki



Druga kurtka jest z mięciutkiej, naturalnej skóry, nie jest sztywna. Nowiutka dlatego nawet nie mam zdjęć na sobie. Ma klasyczny krój kolor to taki stonowany granat coś pomiędzy szarością i czernią. Zależało mi na tym by była ponadczasowa.





Wymiary: biust 116 cm, biodra  120 cm, długość 65 cm, długość rękawa od ramienia 60 cm

Cena : 590 zł + koszty wysyłki

Spodnie kupione w Holandii w sklepie MSmode
znana z komfortu noszenia i modnego kroju w dużych rozmiarach u nas niestety niedostępna marka. Możecie sobie popatrzeć jest nawet video na modelce normalnych rozmiarów. Tam takie ładne panie pracują w sklepie 😜


Wymiary: długość 110cm, pas 90-100 cm, biodra 106-118 cm
Spodnie są nowe, z grubego jeansu, są rozciągliwe, z wysokim stanem, kieszenie z tyłu.

Cena : 110zł + koszty wysyłki

Czarne, jeansowe spodnie zakupione w tym samym sklepie.


Te spodnie były założone raz więc zostały wyprane, mają wysoki stan, są zapinane z boku na zamek, mają modelujące zaszewki na pupę, a w środku specjalny elastyczny pas na brzuch.


Wymiary: długość 112 cm, pas 90-100 cm, biodra 106-116 cm

Cena : 100 zł + koszty wysyłki

Kolejne spodnie też nowe kupione w TK-Maxx klasyczne jeansy z kieszeniami z przodu i tyłu. Wysoki stan z szerokim pasem zapinanym na guziki dalej zapinane na zamek. Jeans elastyczny trochę cieńszy niż te pierwsze.


Wymiary: długość 105 cm, pas 90-100 cm, biodra 106-118 cm

Cena : 99 zł + koszty wysyłki

Oliwkowo-zielone spodnie z asymetryczną plisą zapinaną na guziki, nowe z metkami. Bardzo fajnie się noszą i są oryginalne. Tej pary nie zdążyłam założyć, jak widać ma metki. Za to pierwsza para z krótszymi nogawkami była często eksploatowana 😜
Zawsze mi się marzyły takie spodnie w dużym rozmiarze .🥰




Wymiary: długość 102 cm, pas 100 cm, biodra 109-120 cm

Cena : 110zł + koszty wysyłki


Jeżeli ktoś jest zainteresowany proszę śmiało pisać na mao7@o2.pl odpowiem na dodatkowe pytania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz