poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Historia zatoczyła koło.

 ~~~~~

Rok temu w okolicach Wielkanocy zaczęłam dziergać czerwony sweter.

Jego historia została już napisana TU  a potem TU         

Niestety był za duży, źle się w nim czułam i w przypływie pewnego szału sprułam cały. 

Ponieważ sam fason swetra i kolor włóczki działały na mnie hipnotycznie to narzuciłam oczka ponownie na druty. Dziergałam z dużą przyjemnością, a praca szła jak po masełku.

Przed Wielkanocą sweter był gotowy, wyprany a dzisiaj mogę Wam pokazać go w wersji S.



Teraz nadmiar swetra nie marszczy mi się pod pachami


Nie jest zbyt obszerny więc materia nie ciągnie go i nie robią się buły.



Myślę, że nie jest za wąski, bo mogę zrobić tak 😜 a jak puszczę nie ucieka ze świstem na boki.


I jak mogę się w nim wybrać do ludzi? Czerwonych ust  jednak nie będzie, bo szmata przymusowo musi być na twarzy 😉


Podsumowując, chyba sprucie go i zrobienie na nowo to była bardzo dobra decyzja.


I tak jak myślałam niepotrzebnie dokupowałysmy motki z moją przyjaciółką, bo oczywiście zostały, a starczyło mi tych co miałam pierwotnie. Nie musiałam ich mieszać i nie mam tych jednak lekko widocznych paseczków.

11 komentarzy:

  1. To byla bardzo dobra decyzja. Sweter piekny I Ty pieknie w nim wygladasz.
    Magdalenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Teraz też mi się podoba i mnie nie denerwuje 😁

      Usuń
  2. O matko jaka ty chuda jesteś!!!!!!też tak chce!!!!!!!sweterek piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😁 dziękuję bardzo. Kochana nic nie stoi na przeszkodzie, bądź 😜
      Ja nie wiem jak długo tak będzie, bo u mnie to wieczna sinusoida raz gruba raz chuda 🤣

      Usuń
  3. Nowa TY nowy ON 😍😍😊 Ładny kolor, interesujący fason, piękna figurka. Miłego dnia i jeszcze raz powtórzę : fajnie, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam, widziałam, cudny sweterek :). no i ten apetyczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, teraz czekam w końcu na sweterkową pogodę, bo na razie to raczej puchówka 🤣

      Usuń
  5. Dobra decyzja, fajny cardi i modelce ładnie :)

    OdpowiedzUsuń