wtorek, 16 marca 2021

Wiosenna zmiana wystroju.

 ~~~~~

Tak mi się spodobały białe gwiazdki na mojej ciemnej ścianie, że postanowiłam zachować taki wystrój ale bardziej aktualny, przecież nie mogą wisieć śnieżynki skoro wiosna idzie.

Poszperałam w necie, wyciągnęłam ostatnie pół motka bawełny, wzięłam szydełko i zrobiłam nowy wystrój 😊


Teraz może wisieć do zimy i będzie aktualnie 😁
Dzielę się wyszperanymi wzorami może ktoś zechce sobie wydziergać małą dekorację na ścianę lub okno.




Gotowe ptaszki i kwiatki wymoczyłam w krochmalu z mąki ziemniaczanej. Zrobiłam taki gęsty kisiel z płynem do płukania. Potem naciągnęłam przyczepiając szpilkami do piankowej maty i nadając porządane kształty, a do ściany przyczepiłam za pomocą masy, która nie zostawia śladów. 

Ostatnio spaceru nie było, bo wiało i lało tzn.byliśmy w lesie, staliśmy pod wiatą, a pies brykał 🤣

Za to oddałam się eksperymentom kulinarnym

Po raz kolejny były gofry bezglutenowe, tym razem z wegańskim, kokosowym serkiem waniliowym i owocami



Były też wegeburgery z burakiem z przepisu od „Jadłonomia” z bezglutenowym chlebem


Upiekłam  wcześniej chleb, a teraz pokusiłam się o upieczenie bułek bezglutenowych z przepisu od Misa Mocy wyglądają jak małe bochenki, a te duże, przypieczone to tradycyjny chleb na zakwasie dla rodzinki 🥰


Nie musiałam tym razem zazdrościć, bułeczki wyszły pyszne i mogłam zjeść tradycyjne, kolorowe kanapki, powiało wiosną 😜


 Mam w planach wyhodowanie w końcu bezglutenowego zakwasu i upiec chleb na zakwasie dla mnie.
Teraz eksperymentuję z jogurtem owsianym i zobaczymy co zaliczę sukces czy porażkę o czym Wam doniosę niezależnie od wyniku.






8 komentarzy:

  1. Najpierw pytanie bo potem zapomnę 😉 co to za masa do przyklejania na ścianę? Ptaszki wyszły rewelacyjnie, pomysł mi się spodobał bardzo, od razu czuć klimat wiosny. Zaintrygowałynie te bułeczki bezglutenowe, przyszła synową jadą bez glutenu, może bym błysnęła robiąc takie 😉☺️. Jak smakują? Pozdrawiam w klimacie wiosennym choć mocno zimnym. Oby się ociepliło jak najszybciej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest masa mocującą Tack-it od Faber-Castell.
      Bardzo dziękuję, wzór jest możesz zrobić własne stadko 😁
      Bułki są bardzo dobre dla mnie smakują jak takie ciemne chyba fitness z Lidla 😜 jakbym dołożyła ziarenka i soję nie zorientowaliby się, że to nie te 🤣

      Usuń
  2. ja nie moge ogladac Twoich fotek jedzenia, ilez Ty czasu w kuchni spedzasz? ja mam wyrzuty sumienia noramlnie...musze kupic gofrownice bo kusisz ;) zaraz ide lukac na przepisy, dojrzewam...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🤣🤣🤣czyli nie taka dieta straszna kusząco wygląda. Ja w kuchni jestem z doskoku robię, robię, robię potem trzy dni nic nie robię bo mam 🤣

      Usuń
  3. Upiekłam kiedyś bułki bezglutenowe ale jakoś mi nie podeszły ale te wyglądają smakowicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu też byłam ciekawa eksperymentu i ich smaku. Muszę powiedzieć, że wyszedł bardzo udany i smaczny. Takie Pieczywo mogę jeść 😜

      Usuń
  4. Dzięki za wzorki, szczególnie za koliberki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Uznałam, że warto się nimi podzielić 😁

      Usuń