sobota, 14 września 2013

Gejzer.

~~~~

Zapytałam Florki: "Z czym kojarzy ci się ten wzór? odparła bez wahania : 
" Z gejzerem mamo".

No fakt wzór strzela niczym woda w gejzerze w górę, a jak jeszcze zobaczymy twór Fly Geyser, gdzie naturze pomógł człowiek nazwa wydaje się być uzasadniona ;0)


Tak oto powstał sweterek do sukienki, z bawełny. Miał być letni z krótkim rękawem ,ale doszłam do wniosku ,że lepszy i bardziej uniwersalny będzie prawie z długim rękawem ;0)

Mogę go nosić i do spodni i do sukienki z myślą o której powstał i ani razu go do niej nie założyłam,bo tak chodzę w sukienkach ;0)








Wzór: własny
Druty: 3,5KP
Włóczka: "Bella" Alize ( 6 motków)
Rozmiar:M









I jak się Wam podoba?
~~~~

24 komentarze:

  1. Podoba? Małgosiu jest piękny! Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski, idealny:) Podoba mi się zwłaszcza formowanie talii warkoczykami.
    Kcę wzorek, plis, plis....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny fason, cudny kolorek:) Bardzo mi się podoba:)Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się podoba!!! Już od pewnego czasu czytuję Twój blog i każdy kolejny wzór mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu śliczny ,jest ja chce wzór

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się podoba! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i mi bardzo się podoba
    taki kobiecy

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny fason!"Gejzer" idealnie pasuje do niego:)Robię sobie jesienny sweter i zastanawiałam się nad warkoczami w talii. Chcę go zwęzić w tym miejscu bez ujmowania oczek,zobaczę co mi wyjdzie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Śmiało rób warkocze one na pewno ściągnął dzianinę w talii.

      Usuń
  9. Wspaniale wygląda, jest znakomity w każdym calu. Świetnie podkreśla talię. Oj skusiłabym się na taki. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu - podoba się bardzo! Czy będzie wzór? Jeśli tak, to piszę się na niego :)
    PS. Dziergam właśnie Stone - rewelacyjnie rozpisałaś wzór!!! Jestem zachwycona! Zobaczymy, jak mi wyjdzie :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia z mijających chwil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu tak będzie wzór muszę go rozpisać w różnych rozmiarach.

      Cieszę się ,ze wzór jest jasno rozpisany i trzymam kciuki za Twojego fajnego "Stone".

      Usuń
  11. tak jak mówiłam na spotkaniu: jest super śliczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo elegancki jest ten gejzer, przyciąga oko i chyba chce sie go założyć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. elegancki i z klasą, przy okazji praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest piękny! Taki na codzień i od święta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba!
    Dziunia

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za tyle komplementów pod adresem Gejzera. Cieszę się ,że sweterek przypadł do gustu.

    Wzór rozpiszę, jak wspomniałam wyżej,tylko czasu potrzebuję ;0)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak sie podoba? Piekny!
    "Bette"

    OdpowiedzUsuń