środa, 26 stycznia 2011

Ślubnie.


~~~~
 
Pamiętacie pierwszy wpis?

Wtedy pokazałam Wam elementy do sukni ślubnej i bolerko ,obiecałam ,że jak Kasia przyśle zdjęcia to Wam pokażę efekt końcowy.

Suknia jest dziełem Kasi z moim skromnym dodatkiem.

Tak więc dotrzymuję słowa.Państwo Młodzi wstąpili w związek małżeński i przysłali zdjęcia.

Kasiu Andrzeju bardzo Wam dziękuję .
Niech się Wam szczęści na Waszej wspólnej drodze życia.


Nic więcej nie napiszę ,sami zobaczcie jak cudownie wyglądali i jaka z nich wspaniała para.









12 komentarzy:

  1. świetnie wyszło, klasycznie, dziewczęco i elegancko

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentuje się bardzo elegancko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie. Suknia, bolerko, Para Młoda... Wszystko cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. pełna elegancja, gratuluję wykonania

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna Młoda Para.
    Ale teraz widzę,że mam doczynienia z Mao Artystką- projektantką.

    Suknia w tym projekcie, wyszła przepiękna.
    goraco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia I wspaniała Twoja praca. Po cichu marzy mi się wykonanie czegoś ślubnego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda cudnie. Jesteś prawdziwą, wspaniałą artystką :)
    Dziękuję za adresy sklepów-na pewno wykorzystam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Weszłam tu z bloga "hand made by Alex" i nie żałuję:) Piękna praca...

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje robótki są super,może mi udzieliłabyś jakieś wskazówki jak robic na szydełku?konkretnie interesują mnie serwetki i firanki ale nie wiem co do czego ma być.Chodzi mi o łączenie na przykład słupków z innymi oczkami itd.Dopiero zaczynam robótki z szydełkiem ale nie wychodzi mi to.Może mi jakos bys wyjaśnila?pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na mój log po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Wam dziękuję za tyle miłych słów dotyczących sukni.
    Mój dodatek był na prawdę skromny ,większość pracy wykonała sama Kasia.

    Przyznam ,że efekt tej współpracy też mi się podoba ,właśnie lubię takie piękne ,skromne suknie ;0)

    Millu witaj i zaglądaj ;0)

    visana najproście zajrzeć gdzieś w necie do samouczków szydełkowych.Trudno mi teraz tu wszystko przedstawiać odnośnie techniki szydełkowania.

    Zapraszam na warsztaty do mnie ;0)

    Jeżeli chodzi ci o konkretny wzór i jakiś problem z odczytaniem symbolu i jak go wykonać podeślij rzucę okiem i poradzę.

    Betty bardzo dziękuję za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń