czwartek, 2 grudnia 2010

Chanelka.

 ~~~~

No to po wielu miesiącach dotrzymałam słowa i Chanelkę zrobiłam.

Powiedzmy ,że to wersja próbna ,bo strasznie chciało mi się ją mieć i miała być czarna ,a tymczasem ...

znalazłam w swoich zapasach całą szpulę czekoladowej "Korneli"
no i tak się do mnie szydełko uśmiechało ,że wzięłam i zrobiłam ;0)

Nitka "Kornelia" 350g szydełko 2,5mm
Wzór :Chanelka



A tu sukienka z ludziem w środku



No to mam bzika na punkcie sukienek i już ,ale co się dziwić , po 20 kg na nowo je odkrywam i podobają mi się coraz bardziej ,a radocha tym większa ,że mogę je nosić, bo się dobrze w nich czuję .

Zrobię jeszcze jedną czarną ( mama na nią zamówienie), a dla siebie też czarną taką Chanelkowatą ,ale nie do końca identyczną ...
....kiedy?

Dokładnie nie wiem , muszę  w końcu  kupić włóczkę.

~~~~

12 komentarzy:

  1. A co tam powtórzę się "Czadowo!!!"

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wiosnę.:)
    Widzę,że wzieło Cię na te cudne sukienki, ale biorąc pod uwagę Dukana...
    To moze być rozmiar nie aktualny.
    Chyba,że kreacja sylwestrowa, ta byłaby ok.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mao toż Ty piękniejesz z dnia na dzień :) Cudna szanelka i cudna Ty !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu zima w pełni, a Ty szalejesz w letnich sukienkach! Tak trzymać! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  5. Że się tak wyrażę kolokwialnie- o kurczę, jaka laska! :) I super sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  6. no ładnie rozsukienkowałaś się:) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. rany dziewczyno ale masz tempo, do mnie tam moze śmiać sie całą gębą szydełko i nic takiego niechce mi wyjść ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, noś sukienki obowiązkowo, bo wyglądasz w nich rewelacyjnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie się cieszę ,że podobają Wam się sukienki.
    Ja co chwilę je przeglądam i się cieszę jak dziecko wpuszczone do sklepu z zabawkami ;0)

    Beatko no chyba nie mam wyjścia będę je nosić.

    Kupiłam nawet piękne ,długie,skórzane kozaki ,he ,he

    Leżą w kartonie i je podziwiam jak dla mnie są zbyt "eleganckie" na te mrozy ,mają po prostu cienkie spody.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka chanel i bardzo Pani w niej ładnie, w sam raz na zabawę sylwestrową.pozdrawiam Magda

    http://madzia1zlotedlonie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń